Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har "alle" her vært på SM og NM?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 20:38   #81
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Utrolig, vi er i alle fall 3 stykker som ikke har vært innom SM og NM!
Jeg har vel snappet opp at misnøye der har ført mange hit...

StiBy og Libra, hvordan fant dere frem hit?
Jeg klarer nemlig ikke huske helt hvordan JEG fant frem hit
Vet jeg meldte meg inn i september etter å ha kikket noen uker (og prøvd å pønske ut et nick, når jeg ikke kunne hete PrinsesseSjefen ...), men hvordan jeg fant frem første gangen har gått i glemmeboka...

dårlig med erfaring på andre forum for min del også. Var vel innmeldt på NM en gang..men kom aldri så langt som å være inne der
Men det ser ut til at jeg ikke har gått glipp av stort

Gammel 03-02-08, 20:46   #82
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klassisk SG>SM>NM>FP her.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 21:00   #83
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Kun vært på NM.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 21:08   #84
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på SM fra og med våren 2001 og på NM fra det åpnet. Nå er jeg ingen av stedene lenger.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 21:14   #85
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg startet på DOL, så over til SM og NM, før jeg havnet her.

Gammel 03-02-08, 21:24   #86
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg var såvidt innom SM før jeg skrittet over på NM. Jeg fant FP via en artikkel på NM, og likte det jeg leste så godt at jeg hoppet over. Er fortsatt innom NM en gang i blant, men det blir sjeldnere og sjeldnere.

Gammel 03-02-08, 21:31   #87
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Klassisk SG>SM>NM>FP her.

Jeg er ikke klassisk nok til å ha vært på SG, men ellers så samme her.

Gammel 03-02-08, 21:40   #88
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

SG fra januar 2000, så SM og NM når det åpna. Det var tider

Gammel 03-02-08, 21:47   #89
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

SG -> SM -> NM -> FP. Eg orka ikkje engasjere meg nok på dei andre sidene til å skrive noko særleg då, det var meir til å lese og konstantere at det meste såg "normalt" ut når det gjaldt prøving, graviditet og utviklinga av barnet.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 22:23   #90
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg holdt meg til BiM og DiB med førstemann, da så nemlig SM og NM så skremmende ut. Var stort sett bare leser.
I slutten av svangerskapet med lillebror så endret de layout og da kjedet jeg meg veldig. Kikket såvidt inn på SM og fant en kjempegjeng inne på terminsidene der. Leste og leste, men siden det bare var igjen en mnd til termin så registrerte jeg meg ikke der.
Forumdebuten kom da på NM, og man kan trygt si at jeg fort ble husvarm der. Etter ca et år flyttet barselgruppa over til BP, der klarte jeg aldri å finne meg til rette så jeg har så og si mistet kontakt med den gjengen.
Diltet etter de andre hit, og har blitt værende her siden. Uten FP ville jeg ikke taklet ting rundt meg like bra, folkene her har vært støttende når jeg har trengt det og det er alltid diskusjoner som får deg til å tenke på andre ting.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 22:34   #91
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg begynte "forumlivet" mitt på SM, gikk over til NM og har planta meg godt her nå. Alle tre stedene under nicket Inagh.

Samme her. Med nicket Bella76.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 22:35   #92
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hang litt på DOLs adopsjonsforum, men aktiv forumbruker ble jeg først på SM. Flyttet til NM sammen med fine barselgruppen min, og ble fast inventar på Modne Mødre der inne, og så kom jeg hit, og her blir jeg.

Gammel 03-02-08, 22:37   #93
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var såvidt innom SG, så var jeg på SM fra det var ganske nytt (sommeren 2000), og på NM fra det åpnet i november 2001. Så gikk jeg tilbake til SG, så til SM, og NM forlot jeg aldri før jeg smalt døra igjen etter meg og rømte over til FP høsten 2006. I tillegg så har jeg vært på AP-Norge/Toogto/Tilknytningsomsorg.no og litt på TettInntil, men da med annet nick.

Gammel 03-02-08, 22:38   #94
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Bare vært på NM tidligere med et annet nick! Men nå er jeg bare her.

Gammel 03-02-08, 22:46   #95
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var litt treig jeg. Kun vært aktiv på NM og der mest i barselgruppen samt med fra oppstarten av Barnevognsforumet der...*mimre* Såvidt innom eldregruppen MM før overflytting hit.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 23:00   #96
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

DOL, SM og NM
Vært inne og kikka og lukta på BiM og DB, men der trivdes jeg ikke...

Gammel 04-02-08, 00:02   #97
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

SG, SM, NM, SM, NM også tilsutt hit og her parkerte jeg. Forumlivet mitt startet vel på NM med eldstemann. Det er noen år siden ja.

Gammel 04-02-08, 01:22   #98
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Var litt på DB.
NM før jeg tuslet inn her, men da under annet nick.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 08:02   #99
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ikke jeg.

Jeg var på BIM da jeg var gravid med den yngste, og når han ble født gikk jeg over til DB.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 08:16   #100
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg var på NM en periode, men sluttet å "gå der" for et par år siden. Har vært parkert på et annet forum frem til nå, og veksler nå mellom det og dette.
Var forresten på BiM da jeg gikk gravid også.

Sist redigert av Ariel : 04-02-08 kl 08:25.
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.