Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tåreperser fra youtube

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 22:24   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tåreperser fra youtube

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hjerter av sten, skjønner jeg.

Å nei, slett ikke!
Shine er en av svært få filmer som har fremkalt tårene både hos meg og mannen min...

Gammel 01-02-08, 22:29   #22
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Tåreperser?

Ja, kom igjen Azi. Gråt!

Jeg hylgriner når jeg hører Gabriellas song, men man må nok ha sett filmen for å skjønne greia.

Jeg gråter i grunn gjennom hele filmen bare fordi jeg vet at den kommer.

Hønni er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:36   #23
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har lagt ned noen timer i den, jeg også, ja. (Blåmanns farfar, som kom fra ditt hjemsted, spilte for øvrig også fløyte. Tror jaggu broren hans (89?) fortsatt er aktiv på klarinett i korpset der. )

Han var dirigent i skolekorpset da jeg begynte og kona hans var klasseforstanderen min. Det er en veldig musikalsk Blåmannsfamilie, de spiller alle sammen og er veldig flinke. Broren hans kommer vel nesten til å spille i egen begravelse, tror jeg.

Gammel 01-02-08, 22:40   #24
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjerter av sten, skjønner jeg.

Nei kjære Mim, vi er ikke så full av hormoner som deg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 23:10   #25
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Ja, kom igjen Azi. Gråt!

Ja begynte å lure om den var kun myntet på meg, liksom!

Men helt ærlig heter det tåreperser? *utlending*

Gammel 01-02-08, 23:12   #26
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Ja begynte å lure om den var kun myntet på meg, liksom!

Men helt ærlig heter det tåreperser? *utlending*

En tåreperse - flere tåreperser.

Gammel 01-02-08, 23:15   #27
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

En tåreperse - flere tåreperser.

Takk, men sier meg forsatt ingenting!

Går og googler jeg...

Gammel 01-02-08, 23:18   #28
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Aha.. presse fram tårer på en måte. Ja det hørtes litt bedre ut i min hodet. Persere er liksom oss/meg det for meg.

http://olaug.skoddeheimen.no/arkiv/000715.html

Men nei ingen tårer når jeg hører den sangen.

Gammel 01-02-08, 23:24   #29
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Eller denne:

(Kilde: youtube.com)

Han er bare helt fantastisk! Alle hårene på kroppen reiser seg.

Fantastisk.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 23:25   #30
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bidrar - fra 1985:

Mim: Var du offer for denne hos meg på 90 tallet?

Husker mine husvenner var temmelig lei i perioder.

Sist redigert av Mandarin : 01-02-08 kl 23:34.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 23:33   #31
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åååh, jeg elsker Så Som i Himmelen. :gråter nesten bare jeg tenker på den!:

Gammel 01-02-08, 23:41   #32
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Denne skal jeg ha i bryllupet mitt.

Åh! Signerer den! Mon tro om jeg ikke like så gjerne skal synge den til ham....

Gammel 01-02-08, 23:54   #33
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Av langtan til dig:
Den hadde vi tenkt å ha i vårt. Men fant ingen som kunne synge den.
Men jeg har likevel dedikert den til min kjære.
Jeg fikk denne sunget av min mann til meg:

Jeg visste ingenting og han overrasket meg med den under festen.

Gammel 02-02-08, 00:17   #34
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Denne er også fantastisk:

Bo Sundström fra Bo Kaspers Orkester

Gammel 02-02-08, 01:34   #35
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Eller denne:

Paul Potts er helt fantastisk!!!!!!!

Gammel 02-02-08, 10:49   #36
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Mandarin. og og

Det fantastiske med Paul Potts er at historien perfekt passer "skjemaet" for en vellykket forelling. En litt tragisk fyr med skjeve tenner som jobber på den definitivt stussligste mobilbutikken, Nille for mobiler, liksom, han har klipt seg før han skulle på TV men de har tatt litt mye, dresser litt kort og stram og dommerne himler med øynene og tenker at dette er helt håpløst. Også åpner han munnen, og det er fantastisk! Han kan virkelig synge!

Han vant selvsagt hele dritten og er operastjerne nå, ikke mobilselger på Carphone Warehouse.

Gammel 02-02-08, 10:54   #37
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Her er en veldig fin sang, ikke så mye å grine av kanskje, men fin allikevel.

og her er en av min favorittartist Lars Winnerbäck

Sist redigert av Harriet Vane : 02-02-08 kl 11:01.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 10:58   #38
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Det er den besteste sangen!!!

Min lillesøster fremførte den på teaterfolkehøgskolen hun går på i Danmark i høst, og resten av elevene gråt. Teksten passer veldig godt til henne.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 11:58   #39
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Ja, Mandarin. og og

Det fantastiske med Paul Potts er at historien perfekt passer "skjemaet" for en vellykket forelling. En litt tragisk fyr med skjeve tenner som jobber på den definitivt stussligste mobilbutikken, Nille for mobiler, liksom, han har klipt seg før han skulle på TV men de har tatt litt mye, dresser litt kort og stram og dommerne himler med øynene og tenker at dette er helt håpløst. Også åpner han munnen, og det er fantastisk! Han kan virkelig synge!

Han vant selvsagt hele dritten og er operastjerne nå, ikke mobilselger på Carphone Warehouse.

Ja, bare historien er til å grine av.
Og det tror jeg er mye av grunnen til at FolketTM har tatt ham til sine hjerter også.

(Selv om jeg må innrømme at jeg humret litt første gang jeg hørte navnet hans - snakk om foreldre med makaber sans for humor, liksom... )
(Paul Potts --> Pol Pot ... )

Gammel 02-02-08, 14:58   #40
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Tåreperser fra youtube

Åh ja, jeg blir rent av Gabriellas song, enn om jeg har sett Så som i himmelen mange ganger. Jeg synger solo på den når vi opptrer med den, og da må jeg virkelig konsentrere meg for ikke å tørke en tåre altså.

Paul Potts er også fantastisk!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.