|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Hva er greit å ha på i bryllup? (gjest, ikke brud) | |||
Alle farger er greit |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 10,69% |
Alle farger bortsett fra hvitt er greit |
68 | 51,91% |
Svart er lov hvis man har fargerikt tilbehør |
46 | 35,11% |
Hvitt er lov hvis man har fargerikt tilbehør |
11 | 8,40% |
Svart er aldri greit |
17 | 12,98% |
Hvitt er aldri greit |
49 | 37,40% |
Pasteller er i faresonen |
2 | 1,53% |
Jeg går alltid i rosa, uansett |
0 | 0% |
Jeg driter i hva folk synes |
8 | 6,11% |
Dette var en ovenfra og ned-poll |
2 | 1,53% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådAlle farger bortsett fra hvitt er greit |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatråd
Ja, det var det. Sorry, Bauche og Hønni. Modde?
![]() |
#23 |
Borte
|
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådSvart er greit, hvitt er ikke greit med mindre man er brud.
![]() |
#24 |
er her
|
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådVille ikke brukt sort eller hvit, med mindre mann er han kjønn da er sort greit.
![]() |
#25 |
♡
|
Det går fint. :raus:
Jeg skal i vinterbryllup og tenkte at det kanskje var greiere med sort da. Nå har jeg derimot kommet frem til at jeg har en gylden anledning til å shoppe om jeg velger å være konservativ. Da er jeg det!
![]() |
#26 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådSort er greit, men det avhenger litt av snitt og fasong - og tilbehør. Hvitt er ikke greit. Jeg hadde kvaler da jeg skulle være forlover for min venninne. Jeg har en flott bunad som jeg kunne tenke meg å bruke, men den er off-white. Min venninne mente at det gjorde overhodet ingenting, så etter mye tankevirksomhet fra min side, endte det med at jeg brukte den. Bruden hadde hvit kjole og slør og bukett, og det var overhodet ingen mulighet for at jeg skulle overskygge henne på noe som helst vis.
![]() |
#28 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådJeg ville aldri gått i helt sort eller helt hvitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådJeg lever i 2008, ikke i 1958, så ja - sort er helt greit i min bok! Folk får kle seg som de vil for min del. Men siden jeg vet at det finnes gammeldagse sære folk der ute som tviholder på eldgamle utdaterte regler, så ville jeg nok spurt brudeparet om det var greit først. Det har jeg ikke trengt å gjøre til nå da, siden jeg jo kjenner de som gifter seg og vet at de tenker som meg, heldigvis.
![]() |
#30 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådAlle farger bortsett fra hvitt er greit
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådJeg svarte at alle farger er greit, men det kommer helt an på bryllupet. I vårt bryllup ville jeg ikke reagert på noe antrekk. 4 av gjestene hadde nesten identisk antrekk med bruden (meg) og det gjorde meg absolutt ingen ting. Det hadde sett litt rart ut om en gjest hadde kommet i en diger hvit brudekjole eller noe som ble veldig spesielt av andre årsaker, men ellers tror jeg det meste hadde glidd inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådHvitt er aldri greit, synes jeg. I alle fall ikke hvis ikke bruden går i hvitt!! Da kan det oppstå "misforståelser". Unntaket er selvsagt bunad (minus brudekrone, selvsagt
![]() |
#35 |
Audacious
|
![]() Sv: Re: Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådJeg var ikke engang hvitkledd i mitt eget bryllup. Det var det derimot en av gjestene som var - helt hvit, både kjole og jakke. Ettersom jeg selv hadde bunad så lot jeg henne få være med på festen. :generøs:
![]() |
#36 |
Truth is in the x-files
|
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 09-01-08 kl 13:28. Årsak: glemte litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådAlt er lov bortsett fra hvitt. Men hadde jeg hatt en svart kjole, hadde jeg nok brukt fargerikt tilbehør.
![]() |
#38 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådAlle farger unntagen hvitt er greit, men svart med "muntres opp" med noe fargerikt tilbehør.
![]() |
#39 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådAlle farger unntatt hvitt er greit, men jeg ville selv ikke gå i sort i bryllup, hvis jeg hadde et annet alternativ.
![]() |
#40 |
Epikur
|
![]() Sv: Ville du gått i sort i bryllup? Gaflet fra Bauche sin gallatrådNei, ikke i svart og heller ikke i hvitt. Jeg har gått i lys pastellgrønn, det er vel det mest vågale jeg har forsøkt meg på. Jeg bruker mest bunad, jeg. :safe:
![]() |
|
|