Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Strømpebuksevalg

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 19:55   #1
Penelope
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2006
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Strømpebuksevalg

Heisan

Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken farge det bør være på strømpebuksa når festkjolen er i rødt, litt blankt stoff og rekker til knærne, skoene er svarte lakkpumps og sjalet er svart.

Hva skal jeg velge - hudfarget eller svart?

Penelope

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 19:56   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebuksevalg

Tynne, svarte strømpebukser.

Gammel 08-01-08, 19:57   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde tatt hudfarget...

Gammel 08-01-08, 19:58   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Svarte.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 19:58   #5
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne fint brukt begge deler, litt avhengig av anledningen.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:03   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Svart. Uten tvil.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:05   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg ville ganske sikkert funnet en med et heftig mønster i rødt og sort.
Men det er meg.

Svart tynn burde gå fint.

Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:16   #8
scilla

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville valgt en som var nesten sort. Et av de kjente strømpebuksemerkene (var det Oroblu??) har en farge som heter Nearly black som er veldig fin. Synes helt svarte kan bli litt hardt, men det er jo meg.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:18   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hudfarget eller netting av noe slag.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:30   #10
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Nearly black, eller en fin lys hudfarget, altså ikke solbrun

Gammel 08-01-08, 20:35   #11
scilla

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Nearly black, eller en fin lys hudfarget, altså ikke solbrun

Hadde vært en generaltabbe!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:42   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville hatt en veldig tynn sort.Blir mer stilig syntes jeg.

Gammel 08-01-08, 20:43   #13
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg ville hatt en veldig tynn sort.Blir mer stilig syntes jeg.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:47   #14
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Tynn sort en, gjerne med vannrette striper.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:50   #15
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, dette hjalp sikkert veldig.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 21:49   #16
Penelope
Superaktiv

Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Ja, dette hjalp sikkert veldig.

... engasjementet skal dere ihvertfall ha takk for !
Må innrømme at jeg fortsatt er usikker, ja....

I kjolebutikken var rådet definitivt hudfarget, mens i diverse strømpebukseforretninger er svarene like sprikende som her.....

Et av de virkelig store spørsmål i tilværelsen.... NOT - men man vil jo gjerne være finest mulig da....

Oroblu har en type som ble anbefalt meg. Den heter faktisk SUN - noe som er skremmende i seg selv (hvit pakke). En annen sortbrun het Singapore.
Jeg leser gjerne konkrete forslag også...

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 23:25   #17
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis skoene er svarte ville jeg valgt svarte strømper, men veldig tynne. Hovedregelen min er å ha samme farge på sko og strømper (i alle fall når det er svarte sko), da virker bena lenger. men det er jo litt avhengig av snitt/stil/materiale på kjolen/kontekst osv...

Bilde?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 11:06   #18
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Nå sitter jeg her og ser på Oprah (ja tenk!),og der sier flinke motemannen at den er uhyre viktig at sko og "hoes" matcher. Svarte størmper til svarte sko. :bidrar:

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 11:46   #19
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tilden, her.

Nå sitter jeg her og ser på Oprah (ja tenk!),og der sier flinke motemannen at den er uhyre viktig at sko og "hoes" matcher. Svarte størmper til svarte sko. :bidrar:

Men altså, jeg synes ikke at hun skal ha med seg prostituerte, selv om de matcher skoene.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 11:56   #20
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjøp lyst hudfargede og tynne sorte og prøv med antrekket foran speilet så ser du fort hva som blir penest.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.