|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Det fekk eg nemlig beskjed om då eg leverte tilbake en julegave fra mannen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilgode lapp-ikkje lov å bruke på salgsvarer?Ja, det er lov å nekte folk å bruke tilgodelapp på salgsvarer.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Tilgode lapp-ikkje lov å bruke på salgsvarer?
det |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Tilgode lapp-ikkje lov å bruke på salgsvarer?Selv om det er lov, så tror jeg ikke det er vanlig å ha restriksjoner på det altså. Jeg har i hvertfall aldri opplevd det før.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Tilgode lapp-ikkje lov å bruke på salgsvarer?
Eg har heller aldri opplevd det, men det som gjere meg så irritert i tillegg er at eg føler dei har |
![]() |
![]() |
#7 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Jeg synes det varierer veldig fra butikk til butikk (også på Lagunen). Jeg hadde en tilgodelapp på g-sport, det var ingen problem å få bruke den på salgsvarer. Det fikk jeg ikke lov til på Nr. 6 (men venninnen min fikk av en annen ekspeditør |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Liven: Kanskje eg berre har møtt på feile personen, lov å håpe. Bra for venninda di, kjipt for deg! Har inntrykk av at dei litt dyrare butikkane er hakket kjipare. Burde jo vore andre veien |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Selv om de har retten på sin side er det utrolig dårlig service fra butikken å sette så kort frist og ikke la deg handle salgsvarer med tilgodelappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?De kan jo bare være vrange. På den måten får de jo antakelig litt mer fri også, fordi ingen kunder gidder å komme tilbake etter førstegangs handel. |
![]() |
![]() |
#11 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Måtte bytte en genser jeg fikk av mannen til jul og den ble byttet nå 3/1-08 da vi har ligget syke her, men jeg fikk bruke denne byttelappen på salgsvarene og fikk meg genser og bukse på salget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Har opplevd det samme,utrolig kjipt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Weeeee
|
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Klart butikken har alt å tjene på å la kunden få bytte uten problemer og gjerne salgsvarer også. De selger uansett ikke med tap, pengene er jo alt butikken sine og de får fornøyde kunder som kommer igjen og som reklamerer med lovord.
![]() |
#14 |
Weeeee
|
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?
![]() |
#15 |
Passiv
|
Eg spurte om det var nokro frist på tilgode lappen. "Nei, den varer så lenge vi er her..." Æh.... det fekk meg til å tenke at eg ikkje burde vente så altfor lenge før eg bruker den. Faktisk så kjem eg til å troppe opp å vere litt vrang tilbake. Rett og slett berre ta en del salgsvarer til kassen og slenge lappen på bordet! Ög viss ikkje det går, så kjem eg til å sei kva eg syntes om servicen...På en fin måte sjølvsagt. |
![]() |
![]() |
#16 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Du burde fått pengene tilbake. Med så kort byttet tid, blir det jo nærmest deponering. Kjip service i dyre butikker er noe av det verste jeg vet. Det blir sånn oversnobberi. Virkelig gode butikker tar vare på kundens sine uansett.
![]() |
#17 |
Passiv
|
Eg spurte faktisk om å få pengane tilbake, men neida det var helt uaktuelt! |
![]() |
![]() |
#18 |
Like blid!
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Jeg hadde også blitt skikkelig irritert! En ting er at man ikke kan bruke det på salgsvarer, men du burde fått pengene igjen. Og så en dag å bytte den på!? Det er jo helt idiotisk! Var det sjefen du snakket med? Hvis ikke, krev å få snakke med sjefen. Kan jo hende de endrer holdning da.
![]() |
![]() |
#19 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?Men har de lov til å "bare" gi tilgodelapp om du har med kvitteringen? Om mannen har den altså?
![]() |
|
|