Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Eventyr i New York/Enchanted

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 00:16   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eventyr i New York/Enchanted

Er det film for jenter??? Prinsessestæsj og sånt eller??? Tenkte kanskje det var noe for 6åringen her men jeg må si jeg ble litt skuffet da jeg sjekket om filmen hadde norsk tale - noe den ikke hadde - for siden det var 7års grense på denne...

Gammel 05-01-08, 01:10   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eventyr i New York/Enchanted

Jeg prøvde å ta med Frøkna på 5,5 år i romjula, men det gikk skeis; vi måtte forlate filmen etter halvgått løp, dessverre.

Så derfor har jeg sett den med Albertine på nier'n i kveld i stedet. Det fungerte mye bedre: hun ble ikke redd, trengte ingen simultanoversettelse og lo høyt sammen med meg på alle de morsomme stedene (og det er mange!).

Vidunderlig film! :nynner lykkelig på vakker og romantisk melodi:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.