Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leggetid for tredveåringer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 01:49   #101
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leggetid for tredveåringer?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Kan det forsvares å vekke en 2 åring midt på natta for at han skal klø moren sin på ryggen?

Selvfølgelig!

Gammel 31-12-07, 01:50   #102
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Prøver å ikke høre på den, men så hører jeg plutselig stemmen til min 3år gamle datter i bakhodet i morgen tidlig: "MAmma, er du våken"?

Og jeg har lovet mannen å stå opp først i morgen tidlig forengangsskyld

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 01:50   #103
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Kan det forsvares å vekke en 2 åring midt på natta for at han skal klø moren sin på ryggen?

Selvfølgelig

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 01:50   #104
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg har lovet mannen å stå opp først i morgen tidlig forengangsskyld

Jeg også

Gammel 31-12-07, 01:51   #105
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jaaada

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Selvfølgelig!

Og dere tar han resten av natta om han ser NonStopene på bordet og nekter å sovne igjen?

Gammel 31-12-07, 01:52   #106
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Og dere tar han resten av natta om han ser NonStopene på bordet og nekter å sovne igjen?

Sjansen for det er 100%

Gammel 31-12-07, 01:52   #107
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Leggetid for tredveåringer?

:harsinegensomkrevernattevåk:

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 01:52   #108
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trodde først du ikke hadde mann i huseet, men ser av forrige innlegg at du har det. Vekk ham og forlang litt spesialbehandling. Det er tross alt han som har fått deg på tjukken. :smart:

Gammel 31-12-07, 01:53   #109
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:risterpåhodet:

... den gamle går og legger seg ...

Gammel 31-12-07, 01:53   #110
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Leggetid for tredveåringer?

:harsinegensomkrevernattevåk:

Så.. han skal klø meg på ryggen til jeg sovner for så å holde meg våken resten av natta? Neitakk.

Noen bedre?

Gammel 31-12-07, 01:53   #111
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Dette vil holde ham sysselsatt noen timer.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 01:54   #112
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh bugger...

Kom nettopp på at mannen drar på jobben kl 6 i morgen - må avlevere vakttelefonen til nestemann i køen.

Håper han rekker hjem igjen før ungene og jeg våkner.

Gammel 31-12-07, 01:54   #113
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Natta

:hateratfonuftenvinner:

Gammel 31-12-07, 01:54   #114
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Trodde først du ikke hadde mann i huseet, men ser av forrige innlegg at du har det. Vekk ham og forlang litt spesialbehandling. Det er tross alt han som har fått deg på tjukken. :smart:

Han kan fortsatt drikke, har jobbet fire dager i strekk, og har sovet i timesvis allerede. Jeg er nokså sikkert gravid, men jeg er ikke gal.

Gammel 31-12-07, 01:55   #115
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Leggetid for tredveåringer?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Dette vil holde ham sysselsatt noen timer.

Her har du løsningen, zol.

Ellers synes jeg Nabojenta var lur.

Gammel 31-12-07, 01:56   #116
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Leggetid for tredveåringer?

Ellers synes jeg Nabojenta var lur.

Som mente jeg skulle drikke rødvin?

Gammel 31-12-07, 01:57   #117
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei - nå gir jeg opp og kaster inn håndkleet.

God natt der ute!

Gammel 31-12-07, 01:57   #118
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Leggetid for tredveåringer?

Som mente jeg skulle drikke rødvin?

Neeei, vekke mannen, som har fått deg på tjukken, og kreve service.

Gammel 31-12-07, 01:59   #119
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nei - nå gir jeg opp og kaster inn håndkleet.

God natt der ute!

Nattinatt, vennen! Og tusen takk for nyttårsavataren min!!

Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 02:00   #120
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg offesielt snudd døgnet. Kjenner at jeg begynner å bli trøtt nå. Har vridd meg i senga siden klokka 23.00. Men om halvtime må jeg vekke barn og mann. Vi kjører til flyplassen.

Har bestilt trøtte barn når vi kommer fram til hotelle sånn at forhåpligvis det blir noen timer søvn hvertfall.

Sitter her med kaffekoppen min og kjenner at øyene begynner NÅ å bli litt trøtt!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.