|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Litterært nyttårsforsett?
Hun har gått full dag i barnehage i to måneder, og det var vel da elendigheten startet.
![]() |
![]() |
#22 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litterært nyttårsforsett?Sovinga vil gå seg til når hun begynner å gå, det er ganske vanlig med dårligere soving i utviklingsperioder.
![]() |
#23 |
flisespikker
|
![]() Sv: Litterært nyttårsforsett?Blogglister er fint, både for bøker og film.
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Litterært nyttårsforsett?Jeg har lest ferdig 12 romaner i år, mot 26 i fjor. Det er ikke en bra utvikling.
![]() |
#26 |
kamerat
|
![]() Sv: Litterært nyttårsforsett?Jeg har lest 38 siden april, det betyr antagelig at jeg har lest nærmere 60 totalt. Det er vel omtrent som vanlig.
![]() |
#28 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litterært nyttårsforsett?Med full jobb, to gutter og en tel for/etterarbeid på kveldstid har jeg har ikke hatt overkudd til å lese bøker annet enn i ferier. Men da leser jeg til gjengjeld mye. Jeg har mange bøker som jeg har lyst til å lese, og målet er å få lest i hvertfall en bok i måneden, i tillegg til de jeg leser i ferier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litterært nyttårsforsett?Jeg har som mål å lese 25 romaner i 2008. Må lage meg en liste et sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|