|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man forfølges på nettet...
Gjorde hun?
![]() |
#44 |
kamerat
|
![]() Sv: Når man forfølges på nettet ...Jeg ser tre spørsmålstegn. Når Jessica velger å så tvil om forumledelsens politikk på dette området, må det da være greit at forumledelsen forklarer saken? Alt dette har vært tatt med Jessica i en vennlig PM-utveksling før (og dette er lenge siden), der familiemedlemmene hennes som sagt ble ønsket hjertelig velkommen som brukere på egne bein, så det er jo ikke forumledelsen som har raket fram denne gamle historien og plassert den ute i offentligheten.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 27-12-07 kl 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når man forfølges på nettet ...
Skjønner at du føler det var greit å ta dette her, hvis ikke hadde du vel ikke gjort det. Jeg mener fremdeles det var unødvendig.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Toffskij : 27-12-07 kl 09:41. Årsak: Fjernet detaljer fra quote |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Getting in tune
![]() Sv: Når man forfølges på nettet ...Jeg mener bestemt at det er du som dro fram den historien i full offentlighet Tinetoff. Jeg hadde ikke skjønt bæret dersom du lot det bli med den kommentaren fra Jessica om å skrive det bak øret.
![]() |
#47 |
kamerat
|
Jessica trekker fram det meste av historien selv i innlegget jeg siterer øverst her. Jeg har litt vanskelig for å forstå hvorfor.
Prima (0503) et Secunda (0505) “Do you find it easy to get drunk on words?" "So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.” (Dorothy L. Sayers, Gaudy Night) Sist redigert av Toffskij : 27-12-07 kl 09:42. Årsak: Redigerte quote |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Administrator
|
![]() Sv: Når man forfølges på nettet...
Tinetoff har svart deg på hva som menes med "falskt flagg". Jeg ser utifra det du skriver at du nok har missforstått litt dette med unik IP vs. unik bruker, hadde du akseptert det moderator skrev om saken så ville ikke fler detaljer vært nødvendig. For å oppklare, en unik bruker er en separat person, en person kan kun ha 1 aktiv brukerkonto her på FP, mens en IP kan benyttes av flere brukere. Jeg og DM benytter alltid samme IP, og om for eksempel flere FPere sitter på samme bibliotek, skole eller nettkafé, så vil disse også kunne ha samme IP samtidig. Sist redigert av HP : 27-12-07 kl 09:23. Årsak: Fjernet identifiserende detaljer, etter Jessicas ønske |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Getting in tune
Ikke jeg. I dette tilfellet mener jeg at det er hun som har retten til å dra fram det hun ønsker av den historien, så får du eventuelt kommentere det du mener er feil(kanskje på PM til og med), ikke forklare oss utenforstående resten av historien i detalj.
![]() |
#51 |
frakoblet
|
Jeg ser logikken din.
In vino veritas Sist redigert av Nenne : 27-12-07 kl 10:24. Årsak: Endret sitat |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Når man forfølges på nettet ...Jeg er fem forskjellige personer. Derfor jeg virker litt rar :forklarer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Pauset
|
Hva mener du med det? Jeg er og blir EN person, og det har jeg alltid vært her inne. Klarer meg fint med det jeg.... Sist redigert av Jessica : 27-12-07 kl 00:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Tror hun bare tuller…
![]() |
#55 |
weird
Om man alltid velger PM og holder kortene tett til brystet, så kan mange små drypp som aldri blir imøtegått med åpenhet bli et stort problem. Har jeg hørt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Når man forfølges på nettet ...
[hviske]Var nok en spøk, det der.[/hviske]
![]() |
#57 |
Pauset
Hvor: In Town!
Fant ut at jeg bare burde" kaste meg på bølgen" her da. Fint å kunne gi en slags forklaring på en egen tidvis vekslende personlighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Pauset
|
Ja, men jeg vil bare presisere at jeg har ikke vært flere personer her inne. Jeg har kun brukt Jessica........ Jeg syns dette ble ganske så ubehagelig så jeg er nok litt hårsår akkurat nå..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
weird
![]() Sv: Når man forfølges på nettet ...Jeg tror ikke noen her trenger å ta stilling til hva som er hva i den saken. Ingen utenforstående har forutsetning for det heller. Men det kommer jo tydelig frem at det er minst to sider her og det kan være en fordel.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|