|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Baker dere 7 slag til jul? | |||
| Ja |
|
11 | 9,65% |
| Nei |
|
103 | 90,35% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Audacious
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg baker ikke sju slag selv, men det blir det tilsammen. Jeg baker ekstra mye av det jeg baker, og så bytter jeg og mor og svigermor. Jeg baker pepperkaker, fruktkake og kokosmakroner, moren min baker serinakaker og brune stenger sammen med med ungene mine, så baker hun berlinerkranser alene, svigermor lager kransekake.
|
|
|
#42 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?3 slag her |
|
|
|
|
|
#43 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg elsker å bake til jul og i fjor bakte vi 10 slag. I år har vi bakt 5 hittil, men det blir nok et par-tre til denne uken.
|
|
|
#44 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei. Jeg pleier å bake ett slag, som i vår familie går under navnet julenøtter. (Skjønt de har ingenting med nøtter å gjøre; det er en vanlig småkakedeig, og så er det rosiner i. De er veldig gode med iskald melk til.) I år har jeg ikke bakt, og akter ikke å gjøre det heller. Men vi skal brenne mandler i morgen!
|
|
|
#46 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Det hender det blir 7 slag, men det er et par år siden - i barnløsperioden.
|
|
|
#47 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei. Vi baker alltid pepperkaker, og så hender det at det blir ett eller to slag til. Vi spiser ikke småkaker her hjemme, det blir alltids mer enn nok av det hos alle vi er innom i romjula (eller januar..). Og om vi får besøk så setter vi fram det vi har, og ofte går det mest av klementinene og sjokoladen eller hva det nå er av godsaker vi har i huset. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?
Oppskrift på karamellene? Vil også lage snop
|
|
|
#49 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?I år har jeg bakt åtte slag.
|
|
|
#50 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?..men spiser man opp alle disse slagene da?
|
|
|
#51 |
|
Borte
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg har bakt 3 slag julekaker og to andre slags kaker. Har ingen ambisjoner om sju slag.
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei, baker 3-4 forskjellige ting. Jeg lurer egentlig på hva kolakaker er? |
|
|
|
|
|
#53 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Før gjorde jeg det, bakte minst 7 slag. Men etter vi har lagt om kosten gjør jeg ikke det. Behøver ikke friste sjebnen mer enn nødvendig
|
|
|
|
#54 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Hmm.. her har vi laget 2 slag, pepperkaker og kokosmakroner. Fikk jo ørlitt vann i munnen av å lese denne tråden, så i dag tror jeg det blir en sort til! Serinakaker
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Vi har lagd pepperkaker og kolakaker. Så har vi fått smultringer, kransekake og krumkaker av min mor. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Vi har kun bakt pepperkaker.
|
|
|
#57 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg må bake på nytt.
|
|
|
#58 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg har bakt fem slag og det kan være at det blir noen til om jeg har overskudd i helgen. Jeg pleier å bake minst 7 slag og de pleier å bli spist opp. I år har jeg måttet rasjonere noen av kakene for å være sikker på at jeg har litt av alt til julaften. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei.
|
|
|
#60 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Baker dere 7 slag til jul?Ja, så skal jeg lage kransekakestenger av ferdig masse og dyppe endene i sjokolade!
|
![]() |
|
|