Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du, eller vurderer du å gi en geit eller et esel i julegave?
Ja 64 60,95%
Nei 33 31,43%
Vet ikke 8 7,62%
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 18:02   #61
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Har bestilt 5xhøner. Tenkte jeg skulle henge kortene som følger med, på vinflasker.

"Her har du ei flaske vin og ei høne. Kos deg".

Coq au Vin, lizzom? Eller Vin sans Coq, kanskje.

Gammel 18-12-07, 00:11   #62
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her blir det geit og blomst til besteforeldrene i hvert fall :-)

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 11:33   #63
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Mormor og oldefar fikk hver sin geit pluss en konfekteske til jul. Begge ble strålende fornøyd.

Gammel 25-12-07, 11:54   #64
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Min svoger fekk "kyllingar" frå Kirkens Bymisjon. Han skjønte for det første ingenting av gåva. Så nekta han å takke før han fysisk fekk helse på kyllingane og gi dei navn. Han var ein smule småfurten, ja Eg sa han burde vere glad han ikkje fekk latrine i stadenfor

Han fekk anna gåve i tillegg, altså.

Mine foreldre tykte det var ein strålande idé.

Gammel 25-12-07, 21:36   #65
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg ga bort en haug med kyllinger, og fikk en geit til jul! Syntes det er flotte gaver!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 11:26   #66
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir faste beløp i måneden, så nei, jeg gir ikke og vurderer ikke å gi noen geit til jul.

Gammel 26-12-07, 11:37   #67
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vi ga ikke bort geit eller høne, men derimot bidrag til SOS barnebyer til de som ønsket seg det.

Gammel 26-12-07, 13:15   #68
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg gir faste beløp i måneden, så nei, jeg gir ikke og vurderer ikke å gi noen geit til jul.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 13:20   #69
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gir penger ellers, men har ikke gitt bort noen sånne gaver. Vet ikke om det hadde blitt tatt godt i mot.
På jobben i år var årets julegave til personalet 2 esler og 4 geiter eller noe. Det var bra

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 17:05   #70
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk fem geiter og fem pakker med skolebøker (flyktninghjelpen) av min mor til jul Vi har alt vi trenger og litt til, og bestemte oss for å ønske oss det. Og ble ganske glad for at mor ga oss samme beløp i geiter/skolebøker, som søstrene mine fikk i gavekort (de er i etableringsfasen og ønsket seg ikke geiter ).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.