|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Julebord med eller uten partner | |||
| Med partnere |
|
33 | 32,67% |
| Uten partnere |
|
52 | 51,49% |
| Liker ikke julebord |
|
5 | 4,95% |
| Annet |
|
11 | 10,89% |
| Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
flisespikker
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Uten partnere, helt klart. Det er jo kollegene mine jeg har lyst til å være på fest med, ikke ektefellene deres.
|
|
|
#22 |
|
flisespikker
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?
Ja, jeg også.
|
|
|
#24 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Med. Jeg synes det er moro å bli kjent med kollegaene til min mann, og jeg synes det er flott at han blir kjent med mine. Jeg synes derimot at andre jobbfester kan være artig uten partner (sommerfester, for eksempel). |
|
|
|
|
|
#25 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?I og med at jeg jobber sammen med mennesker helt ned i femtenårsalderen, så klarer jeg meg uten at de skal ha med "sjæresten"
|
|
|
#26 |
|
Bedreviter
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Begge deler er helt OK, avhengig av størrelse på julebordet, synes jeg. I den forrige jobben min (10 ansatte) var det julebord med partnere, og det var greit, siden vi ellers hadde blitt ganske få. Da kjente vi partnerene ganske godt etter hvert også, slik at det var givende og hyggelig å treffe dem hvert år. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Men med sambo sin jobb så er det med partner, og der er det kjempekoselig
|
|
|
#28 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg foretrekker absolutt julebord uten partner.
|
|
|
#29 |
|
Tatt på
|
|
|
|
#30 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg syns det er greiest uten partnere. Det er en fin måte for kolleger å bli kjent med hverandre, ikke med partnerne i tillegg.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg skulle i allefall ønske at mannen sitt julebord i år var med partner.... De drar til Las Vegas på torsdag og blir borte til tirsdag |
|
|
|
|
|
#32 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg liker med partner. Jeg er opptatt av at min mann skal få treffe de jeg jobber med og bli kjent med dem jeg gjerne snakker mye om og tilbringer store deler av dagen med. Det samme gjelder for hans jobb.
|
|
|
#33 |
|
Ny
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Det kommer litt an på settingen rundt jobben.
|
|
|
#34 |
|
Audacious
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg tror jeg hadde foretrukket uten partner, ifht. å benytte anledningen til å bli bedre kjent med kolleger og ikke partnerne deres. Også ville jeg følt at jeg måtte introdusere mannen hele tiden og passe på at han hadde det bra osv. Det er julebord uten partnere der vi jobber, og i år er det på samme dag og jeg er grei og lar mannen dra på sitt julebord. Han har morsommere kolleger enn meg...
|
|
|
#35 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Vi har ikke julebord, kun årsfest. Den er uten partner. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg synes det er kjempekoselig å ha med partner. Det har de alltid på jobben til mannen min. På min jobb er det, det ikke og etter et par forsøk har jeg droppet å gå. Vi har dessuten sammen med mange andre avdelinger, der jeg ikke kjenner folk noe særlig en gang. Det hadde vært mye hyggeligere om vår lille avdeling hadde julebord med ektefeller, sånn at jeg kunne fått truffet en del av disse menneskene jeg har hørt om i årevis, men aldri møtt.
|
|
|
#37 |
|
ctrl+z
|
Det er vel her forskjellen på type jobb spiller inn, ser jeg for meg. Jeg kjenner kollegene mine veldig godt (sitter i åpent landskap) og er mer nysgjerrig på disse jeg til vanlig bare hører om. (altså partnerne)
|
|
|
#38 |
|
Guardian of the galaxy
|
Som sagt, Sambo er sosialt tilbakestående, så han baksnakker ikke folk en gang.
|
|
|
#39 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebord med jobben; med eller uten partner?Jeg stemte "annet".
|
|
|
#40 |
|
ctrl+z
|
Min mann er helt motsatt. Han er sosial til fingerspissene og morer seg med å omgås mennesker han ellers aldri ville tatt i med jerntang. (passende ordvalg, for han jobber på et jernverk
|
![]() |
|
|