|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Sender "alle" julekort med bilde av barna?Jeg har liksom på følelsen av at hvis man har barn, så sender man julekort med bilder av dem på. Er det noen som bevisst lar være? (som ikke bare har glemt å bestille, altså?)
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Sender ingen julekort og hvertfall ikke med ungene.
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Vi sender bilde av Junior til venner og familie. Det blir ca 40 kort og jeg syns det er hyggelig at tanter/onkler og gamle slektninger som ser han engang i skuddåret får et bilde av han i julen. Spesielt den eldre generasjonen setter pris på dette.
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?
Jeg vil gjerne ha, vet du, men gjerne et bilde med snørr og slikt på - ikke et oppstilt "se-hvor-pene-barn-vi-har-laget"-motiv.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
Vi sender julekort med knerten på til familien, og ikke til Hvermannsen. Da synes jeg det bare er koselig! Alle blir kjempeglade for å få bilde av han
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Bilde må til, i fjor hadde vi et tullebilde og det ble godt motatt. I år blir det litt mer oppstilt, men med en som alltid lager grimase og ei som sjeler blir det ikke så stivt uansett
![]() |
#11 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Veldig bra, Blomstermamma
![]() |
#12 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Vi sender med bilder av barna. Mest fordi vi har slekt i en annen by, samt venner som ikke ser barna så ofte.
![]() |
#13 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Ja til nærmeste familie og venner. ikke andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Jeg gjør dette, og det gjør venninnene mine også.
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Jeg sender bilde av ungene på alle julekortene. Det er jo en ypperlig anledning til å skryte til venner og kjente. Har man verdens deiligste unger er det jo ingen grunn til å ikke vise dem frem.
![]() |
#16 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Signerer denne.
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Jeg er vel på linje med Nenne her, bortsett fra at det er jeg som har verdens herligste unge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Jeg skriver ikke julekort. Jeg skriver julebrev, som jeg masseproduserer. Noen få utvalgte får en personlig hilsen skriblet i et hjørne.
![]() |
#19 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Jeg sender ikke julekort overhodet, i år tenker jeg muligens å gjøre et unntak, men det blir ikke noe bildejulekort.
![]() |
#20 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Sender "alle" julekort med bilde av barna?Julekort med bilde. Jeg synes det er morsomst å få julekort med bilder også. Samler alle i album. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|