Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skriver du på julekortene?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 19:20   #1
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva skriver du på julekortene?

Det vanlige er liksom så kjedelig!

Gammel 09-12-07, 19:27   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skriver du på julekortene?

Jeg skriver ikke veldig mange julekort, og de fleste jeg skriver til er personer som jeg ikke treffer så ofte pga lange avstander. Derfor blir det til at jeg i tillegg til å ønske dem god jul og godt nyttår også skriver litt om hva som har skjedd i året som har gått.

Til venner som vi har ofte omgang med skriver jeg ofte at jeg takker for mange hyggelige stunder i året som har gått, og at vi håper på flere i året som kommer.

Gammel 09-12-07, 19:31   #3
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg er kjedelig og gidder ikke skrive så mye annet enn å ønske god jul og godt nyttår på de fleste kortene. Til et par venninner jeg ikke snakker med så ofte og et par gamle slektninger skriver jeg litt mer om hva som har skjedd her siden sist.

Gammel 09-12-07, 20:14   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til venner og familie som vi treffer ofte skriver vi ingenting annet enn det som står trykket på kortet, som er god jul og godt nyttår fra x, x, x og x. Til venner og familie som vi treffer sjeldnere skriver vi i en liten oppdatering bakpå kortet, og vi har pleid å tilpasse den dem vi skriver til.

I år har vi derimot tenkt å jukse litt og printe opp en 4-5 linjer på et ark som vi legger ved. Litt sent ute med kortene i år, nemlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.