|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva skriver du på julekortene?Det vanlige er liksom så kjedelig!
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skriver du på julekortene?Jeg skriver ikke veldig mange julekort, og de fleste jeg skriver til er personer som jeg ikke treffer så ofte pga lange avstander. Derfor blir det til at jeg i tillegg til å ønske dem god jul og godt nyttår også skriver litt om hva som har skjedd i året som har gått.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skriver du på julekortene?Jeg er kjedelig og gidder ikke skrive så mye annet enn å ønske god jul og godt nyttår på de fleste kortene. Til et par venninner jeg ikke snakker med så ofte og et par gamle slektninger skriver jeg litt mer om hva som har skjedd her siden sist.
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva skriver du på julekortene?Til venner og familie som vi treffer ofte skriver vi ingenting annet enn det som står trykket på kortet, som er god jul og godt nyttår fra x, x, x og x. Til venner og familie som vi treffer sjeldnere skriver vi i en liten oppdatering bakpå kortet, og vi har pleid å tilpasse den dem vi skriver til.
![]() |
|
|