Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Jeg må logge inn på nytt hver gang jeg skal inn hit

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-07, 17:48   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg må logge inn på nytt hver gang jeg skal inn hit

Jeg har i dag vært nødt til å logge meg inn hver gang jeg skal hit selv om jeg huker av for "husk meg". Hvorfor det? Er det mine innstillinger det er noe i veien med? Flere med samme problem?

Gammel 08-12-07, 18:43   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg må logge inn på nytt hver gang jeg skal inn hit

Det skjer med meg fra tid til annen også. Antar at det er et eller annet som oppdateres i maskinen min.Plutselig går det over...

Gammel 08-12-07, 23:10   #3
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Er det mulig at maskinen din tømmes for midlertidige internettfiler eller cache automatisk hver dag? Hvis det går ann å stille inne det automatisk? Der stoppa datakunnskapene mine Men, jeg vet i hvertfall at jeg må logge på pånytt når jeg har slettet disse filene for at de ikke skal bruke opp all plassen...

Gammel 09-12-07, 23:37   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Du må logge inn på nytt hver gang informasjonskapslene(cookies) slettes (av din nettleser).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.