Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-07, 22:01   #501
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol ...?

Likte ikke Bjørn Johan i dag, jeg. Syntes han egentlig var ganske kjedelig. Glenn har bra stemme, men blir litt glatt og pregløs i mine ører og øyne. Minner litt om en lett gladkristen kormann jeg kjenner. -Smiler alltid med masse glimt i øyet samme hva sangene handler om. (Kvalifiserer dette til tyttebær fra idolistene?) Vet ikke om jeg likte de andre to noe særlig heller, forresten. Kim Rune hadde en vibrato helt ute av kontroll, og Åste sin sang er ikke akkurat favorittjulesangen...

Fysj for en misfornøyd grinebiter.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:11   #502
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Se på noe annet du Kaija.

Er foresten enig i mye av det du sier, men at sangen til Åste ikke er noe favoritt blir jo litt feil. Mange sanger jeg heller ikke liker, men lytter til stemmen. Kim Rune liker jeg ikke utad, så når han synger lukker jeg øynene for å kun høre om stemmen er bra. Tror ikke jeg liker sangstemmen heller.

Gammel 07-12-07, 22:12   #503
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg skjønner ikke hva det er med Bjørn Johan som er så speiselt. Flink er han jo, men ikke SÅ utrolig!

I dag ryker Kim Rune tror jeg, eller Åste fordi hun synger så likt hver gang. Men hun er rå.

Heia Glenn - han svikter aldri!

Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:15   #504
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns han Glenn er litt Michael Bolton jeg.

Ja, rett og slett!

Vet ikke helt hvem jeg vil heie i mål her, jeg. Åste har skilt seg positivt ut hele veien, og for all del, hun er knallsterk, men litt ensidig, så jeg vet ikke helt ... Kim Rune er det noe krampaktig over som jeg ikke blir helt komfortabel med, men stemmen hans er det jo ikke noe å si på. Bjørn Johan har glimt i øyet og et ganske stort register, men jeg fryser liksom aldri på ryggen av ham. En blanding av alle fire kandidatene er den ideelle Idol-finalist, og det er vel det som gjør det så vanskelig. Det er ikke like gøy å se på når man ikke har en soleklar favoritt!

Gammel 07-12-07, 22:16   #505
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg skjønner ikke hva det er med Bjørn Johan som er så speiselt. Flink er han jo, men ikke SÅ utrolig!

I dag ryker Kim Rune tror jeg, eller Åste fordi hun synger så likt hver gang. Men hun er rå.

Heia Glenn - han svikter aldri!

Bjørn Johan er alltid bra synes jeg.
Håper det er Kim Rune eller aller helst Åste som ryker i dag.
Glenn er nesten alltid bra (bortsett fra en gang jeg ikke synes han var så bra) men han har jo veldig sjarm også synes jeg.
Så heia Glenn, håper han vinner selv om jeg har veddet 1000 kroner på at Bjørn Johan vinner.

Gammel 07-12-07, 22:17   #506
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Se på noe annet du Kaija.

Er foresten enig i mye av det du sier, men at sangen til Åste ikke er noe favoritt blir jo litt feil. Mange sanger jeg heller ikke liker, men lytter til stemmen. Kim Rune liker jeg ikke utad, så når han synger lukker jeg øynene for å kun høre om stemmen er bra. Tror ikke jeg liker sangstemmen heller.

Men jeg pleier ikke å være så misfornøyd da. Visste jo ikke om surpomptendensene før jeg hørte Idol i dag.

Jo, at jeg ikke liker sangene de velger betyr jo litt, dersom det er en pekepinn på hva de velger å synge når/hvis de blir idol-vinnere. Heier på Åste eller Kim Rune, tror jeg, men det skal sies at det er litt patriotisme oppi der.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 22:24   #507
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heia Glenn....

Gammel 07-12-07, 22:49   #508
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

I dag ryker Kim Rune eller Glenn..

Gammel 07-12-07, 22:54   #509
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Lurer på om det er Åste som ryker i dag, gitt. Hun sang bra, men tror ikke det holder...

Gammel 07-12-07, 22:55   #510
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

POKKER ! Åste hadde virkelig fortjent å gå videre.

Gammel 07-12-07, 22:56   #511
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Dumt Åste røyk, hun hadde fortjent finaleplass synes jeg.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:03   #512
Frantzen
Passiv

Standard

Alle som er igjen er så flinke at det er kjipt nesten uansett...

Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 23:09   #513
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Synd hun røk ut, var min favoritt.

Lurer forresten fælt på hvor hun har kjøpt den kjolen hun hadde på seg under første sangen. Den var utrolig fin på henne, har samme kropp, så jeg kunne tenkt meg den. Til og med gubben bemerket den kjolen!

Gammel 07-12-07, 23:18   #514
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Alle var flinke. Åste røyk fordi hun blir litt ensidig, tror jeg. Alt hun tar (fatt) i blir litt Whitney. Litt kjedelig.
Bjørn Johan er et friskt pust med sin jazzy style - litt Michael Bublé, kanskje? Men han er litt for innadvendt til å få et virkelig grep om publikum.

Min oppfatning er at ingen av deltakerne har nok særpreg. Hipp-happ-hurra!
De holder et høyt nivå - det er liksom ingen Sandra eller Tone Anette blant dem, men jeg har ingen favoritt

Jeg er forøvrig helt enig ang. kjolene - de var flotte!

Gammel 08-12-07, 01:32   #515
Frantzen
Passiv

Standard

Stemmetabbe

Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 02:02   #516
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nææh...

(Kilde: youtube.com)

(Og så kan noen fortelle meg hvordan jeg får inn en video her.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 02:03   #517
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Stemmetabbe

Ille det der.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 09:47   #518
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Synes du? Hmm jeg synes ikke det....mer som David Coverdale....synes ikke Glenn er klissete som Bolton

Gammel 08-12-07, 10:45   #519
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk ikke sett annet enn oppsummeringen i går, men fy, for noen fæle julesanger de hadde valgt! Grøss og gru. Herping av Beatles er noe av det verste jeg vet. (De er flinke, altså, det er ikke det, men musikkstilen - :grøss: )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 10:59   #520
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skandale! Åste skulle jo vinne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.