Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Solarium

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tar du solarium?
Ja,regelmessig 3 4,00%
Av og til, før jeg reiser til solrikestrøk eller skal på fest. 20 26,67%
Nei 52 69,33%
Vil bare se hva andre gjør, og hvertfall ikke svare selv. 0 0%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 21:16   #21
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solarium

Jeg gjør det av og til, tok faktisk idag. Tar bare åtte minutter av gangen, vil ikke bli grillet. Jeg velger å høre på han fyren som mener det er sunt og gir oss det vi trenger av D-vitamin.

Gammel 05-12-07, 21:17   #22
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er jammen meg mange år siden gitt.

Gammel 05-12-07, 21:19   #23
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei tar ikke det.

Prøvde før bryllupet ifjor for å "reparere" der jeg hadde fått hvitemerker etter topp,en gang jeg blesolbrent.bSkulle ha toppløs kjole.
Men fikk ikke noe farge andre plasser og merkene ble ikke borte så måtte ty tilselvbruning hehe.

Gammel 05-12-07, 21:21   #24
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg tar ikke solarium. Har tenkt tanken flere ganger.

Gammel 06-12-07, 00:57   #25
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Av og til, takkler ikke å være blå/hvit... syns det er grusomt..
Å etter den utrolig flotte sommeren vår i år (not) så blir det nok litt solarium i ny og ne ja..

Gammel 06-12-07, 00:59   #26
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:lat:

Gammel 06-12-07, 01:28   #27
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Solarium er jeg ferdig med. Trenger jeg ekstra farge (som nå i julebordsesongen) bruker jeg Dove bodylotion med farge i 2-3 dager - så har man litt glød.

Sånn ellers holder fargen seg fra sommeren ganske bra.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 09:43   #28
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da jeg var student hadde jeg ettermiddagsjobb som resepsjonist på solstudio, fikk da ta så masse gratis sol som jeg bare ville, og det gjorde jeg. Etter at jeg sluttet der, har jeg faktisk ikke lagt meg i et solarium, og det er nå 6,5 år siden.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 10:45   #29
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er forøvrig nøye på å bruke steder der utstyret er helt nytt og bra vedlikeholdt. Det er en annen standard nå enn for 10 år siden.

Brukte også self-tan før, men lurer på hvordan det påvirker kroppen. Det er definitivt endel kjemikalier der, men usikker på hvor "farlig" det er.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 09:22   #30
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Heller blek enn full av hudkreft. Jeg har ekstremt med føflekker, så jeg ligger unna.

Signerer LilleLeo her! Har ikke solet meg siden 2001.

Gammel 07-12-07, 10:27   #31
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg er forøvrig nøye på å bruke steder der utstyret er helt nytt og bra vedlikeholdt. Det er en annen standard nå enn for 10 år siden.

Brukte også self-tan før, men lurer på hvordan det påvirker kroppen. Det er definitivt endel kjemikalier der, men usikker på hvor "farlig" det er.

Samme her, går bare der utstyret er nytt og godt vedlikeholdt. Og selvbruningskrem har jeg dårlig erfaring med, jeg blir som regel gul og skjoldete .

Gammel 07-12-07, 10:58   #32
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det tror jeg er bortimot 20 år siden jeg gjorde sist.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 11:52   #33
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg tok VELDIG mye solarium mellom 16 -20 -års alderen, og gjør det aldri igjen. Er rett og slett for redd for kreft, og solrynker.

Gammel 07-12-07, 11:59   #34
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Solarium er farlig...har dere sett denne?

http://www.youtube.com/results?searc...&search=Search

Gammel 07-12-07, 12:27   #35
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

NB Solarium før syden frarådes også.
Jf.
http://www.nrpa.no/index.asp?topExpa...0778&context=3

Nei, jeg tar ikke sol. Gjorde det da jeg var student for 10-15 år siden.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 14:49   #36
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Minst ett år siden sist.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.