Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har alle adventskalendere?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 19:02   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Har alle adventskalendere?

Lillesøs har en Barbiekalender med 25.luker.
Mellombror,mannen og jeg har hver sin Flax-kalender.
Dere "voksne", har dere kalendere?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 19:05   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har alle adventskalendere?

Storesøster har en pakkekalender med smågaver, lillebror har en Kinderkalender, men deler sjokoladen med storesøster. Vi voksne har ikke.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 19:07   #3
Albertine
Passiv

Standard

Jeg får utløp for min kalendertrang når jeg skraper Flaxkalenderen som lillesøster fikk av noba.

Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 19:11   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ungene og mannen har pakkekalender, men jeg har ikke ...:leiseg:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 19:24   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg støtter det lokale fotballaget og har i år en kalender hvor jeg skal skrape frem fotballer. Ikke all verdens moro, men greit nok.

Gammel 03-12-07, 19:44   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, vi voksne har ikke kalender.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 19:49   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde før julekalederflakslodd, men kuttet det ut for jeg klarte ikke å holde meg tilå ta en luke pr dag.

Gammel 03-12-07, 19:49   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kalender, fikk flax-kalender av svigemor, og så har vi laget en kose-kalender til hverandre. 12 lapper hver. I går fikk min kjære full kroppsmassasje feks .

Ungene har pakkekalender. Eldstemann får noen småfigurer hun samler på, pluss blyanter, som hun har skyhøyt forbruk av. Til yngstemann kjøpte vi en duplo-pakke som vi delte opp (ikke sånn med bare klosser), pluss at han får noen småbiler til den garasjen han skal få til jul. Vi er litt opptatt av at det ikke bare skal være dill som blir liggende og flyte etterpå.

Gammel 03-12-07, 20:07   #9
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Nei her er det bare de to små som har.

Nooria er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 20:11   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Storebrødrene har gavekalender på deling. I tillegg har vi en Bibelkalender og en gjørekalender som de som vil og kan er med på. Minsten har ingen ting i år.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 20:15   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi voksne har ikke kalender, ikke jentene på 18 og 20 år heller.
Kun de to minste som har en pakkekalender og en sjokoladekalender hver.

Gammel 03-12-07, 20:17   #12
Frantzen
Passiv

Standard

Nei, her er det bare barna som har.

Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 21:05   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, her er det bare barna som har. Jeg hadde tenkt å overraske med å kjøpe Niedeggers marsipankalender til mannen i år etter jeg leste i avisen om at de solgte den på narvesen. Og så viste det seg når jeg skulle kjøpe den på lørdag at de visstnok bare har den på Narvesen på Steen og Strøm.

Gammel 03-12-07, 21:16   #14
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lillebror har ikke for han er bare 5 mnd. Eller, jeg fikk en kalender da jeg handlet på Lindex og den syntes Storebror at Lillebror skulle ha. Men det er han som spiser sjokoladene. Storebror, jeg og mannen min fikk sjokoladekalendere av moren min. Storebror har også Barnas Superjul kalender.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 21:17   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Vi lagde til hverandre før ztjerna ble født. Nå har bare ztjerna kalender.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 23:20   #16
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Nei, vi voksne har ikke kalender. Guttene har hver sin pakkekalender og en donaldkalender på deling.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 23:24   #17
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ungene har kinderkalender. vi voksne har kjøpt noen kaledere av lokale idrettslag og Lions. der står vinnernummer i avisen hver dag, men har ikke åpnet noen luker og sjekket dem, glemmer som regel det.

Gammel 04-12-07, 00:25   #18
tutta
Passiv

Standard

Sønnen har en hjemmelaget versjon av duplojulekalender.

Mannen får øljulekalender med forskjellige juleøl hver dag. Mannen er meget fornøyd!

Jeg har ingen julekalender i år.

Svar med sitat
Gammel 04-12-07, 00:26   #19
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vi voksne har ingen kalender.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 00:01   #20
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Bare ungene som har kalender her i gården.

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.