|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har alle adventskalendere?Lillesøs har en Barbiekalender med 25.luker.
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Sv: Har alle adventskalendere?Storesøster har en pakkekalender med smågaver, lillebror har en Kinderkalender, men deler sjokoladen med storesøster. Vi voksne har ikke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Har alle adventskalendere?Jeg får utløp for min kalendertrang når jeg skraper Flaxkalenderen som lillesøster fikk av noba. |
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har alle adventskalendere?Jeg støtter det lokale fotballaget og har i år en kalender hvor jeg skal skrape frem fotballer. Ikke all verdens moro, men greit nok.
|
|
|
#7 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har alle adventskalendere?Jeg hadde før julekalederflakslodd, men kuttet det ut for jeg klarte ikke å holde meg tilå ta en luke pr dag.
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har alle adventskalendere?Vi har kalender, fikk flax-kalender av svigemor, og så har vi laget en kose-kalender til hverandre. 12 lapper hver. I går fikk min kjære full kroppsmassasje feks
|
|
|
#9 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har alle adventskalendere?Nei her er det bare de to små som har. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Har alle adventskalendere?Nei, her er det bare barna som har. |
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Sv: Har alle adventskalendere?Nei, her er det bare barna som har. Jeg hadde tenkt å overraske med å kjøpe Niedeggers marsipankalender til mannen i år etter jeg leste i avisen om at de solgte den på narvesen. Og så viste det seg når jeg skulle kjøpe den på lørdag at de visstnok bare har den på Narvesen på Steen og Strøm.
|
|
|
#14 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Har alle adventskalendere?Lillebror har ikke for han er bare 5 mnd. Eller, jeg fikk en kalender da jeg handlet på Lindex og den syntes Storebror at Lillebror skulle ha. Men det er han som spiser sjokoladene. Storebror, jeg og mannen min fikk sjokoladekalendere av moren min. Storebror har også Barnas Superjul kalender. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har alle adventskalendere?Nei, vi voksne har ikke kalender. Guttene har hver sin pakkekalender og en donaldkalender på deling. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nattrangler
Sv: Har alle adventskalendere?Ungene har kinderkalender. vi voksne har kjøpt noen kaledere av lokale idrettslag og Lions. der står vinnernummer i avisen hver dag, men har ikke åpnet noen luker og sjekket dem, glemmer som regel det.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Har alle adventskalendere?Sønnen har en hjemmelaget versjon av duplojulekalender. |
|
|
|
#20 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har alle adventskalendere?Bare ungene som har kalender her i gården. |
|
|