Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 21:22   #461
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Idol ...?

Må jo tippe da!

- og jeg tipper at Åste går ut (men HÅPER at Timian går ut. All fornuft tilsier jo det).

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:30   #462
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alle var knall flinke,unntatt Timian.Nå MÅ han ryke ut!!!

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:32   #463
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett nesten et helt Idolprogram, og lurer på hva han sære guttungen gjør der.

Glenn var bra, men Mariann er best!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:43   #464
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Bjørn Johan! Fy søren hvor imponert jeg blir over han...han har en voksen stemme med store kvaliteter!

Gammel 30-11-07, 21:54   #465
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

JAAAA!!!

Men nå er det egentlig det samme for meg hvem som vinner. Synes de som er igjen er flinke alle sammen.

I dag var Bjørn Johan best.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 21:57   #466
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Endelig

Gammel 30-11-07, 21:58   #467
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

JAAAA!!!

Sitat:

I dag var Bjørn Johan best.

Næhei! Glenn - ingen over ingen ved siden!

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 22:02   #468
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Åste ruler, for å si det med ungdommen.
Med Bjørn Johan hakk i hæl.
Jeg er kjempeimponert over kvaliteten på årets Idol-gjeng.

Ja, det har vært en markant nivåforskjell på årets Idol i forhold til tidligere!

Bjørn Johan var absolutt best i dag, han var virkelig i sitt rette element.

Gammel 30-11-07, 22:08   #469
nikki

nikki sin avatar

nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bjørn Johan og Glenn var best i dag
Åste hakk i hæl.
Endelig ble vi kvitt Timian

Gammel 30-11-07, 23:03   #470
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Min favoritt er Glenn, men i dag synes jeg kanskje Bjørn Johan var best. og han har alltid vært bra synes jeg.
Håper Glenn vinner. Men har veddet 1000 kroner på at Bjørn Johan vinner.

Gammel 30-11-07, 23:48   #471
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Bjørn Johan var suveren i dag.

Bra at Timian røk ut....

Gammel 30-11-07, 23:52   #472
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Hurra !

Far i huset feiret med en pils at Timian endelig røyk ut

Gammel 01-12-07, 00:59   #473
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Hurra !

Far i huset feiret med en pils at Timian endelig røyk ut

Og jeg feiret med Pizza.......med massevis av timian på

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 08:03   #474
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bjørn Johan vinner Idol

Han har vokst utrolig mye gjennom Idol.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 08:53   #475
nikki

nikki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Bjørn Johan vinner Idol

Han har vokst utrolig mye gjennom Idol.

''

Enig,Bjørn Johan vinner Idol i år

Gammel 01-12-07, 08:54   #476
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har sett nesten et helt Idolprogram, og lurer på hva han sære guttungen gjør der.

Glenn var bra, men Mariann er best!

I do agree!!

Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 19:48   #477
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlig! I dag er det julesanger

Det er vel første gang i Idol her i Norge?

Gammel 07-12-07, 19:59   #478
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja det tror jeg. Tror det har pleid å være på våren før.

Tror det er Kim Rune sin tur til ut i dag jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 20:01   #479
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Det tror egentlig jeg også, han eller Åste.

Gammel 07-12-07, 20:02   #480
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eneste sikre er han Bjørn tror jeg...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.