Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bruker du dusjhåndkleet flere ganger?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Bruker du badehåndkledet flere ganger?
Selvsagt 294 90,74%
Nei, æsj! 28 8,64%
Bryr meg ikke. Det er ikke jeg som vasker klær uansett 2 0,62%
Deltakere: 324. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 15:08   #61
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du dusjhåndkledet flere ganger?

Ja, selvfølgelig gjør jeg det.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:16   #62
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Bytter ca. 1 gang i uka. I tillegg bruker alle 4 håndkle litt omhverandre.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:19   #63
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en miljøbevisst sjuske.

Sist redigert av Heiko : 30-11-07 kl 23:16. Årsak: Etter oppfordring fra Lille Rosin
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:35   #64
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er en miljøbevist sjuske.

Miljøbevisst sjuske

Gammel 30-11-07, 15:37   #65
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Ja, bruker håndkleet flere ganger.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:47   #66
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er en miljøbevisst sjuske.

men måtte rette på s-en

Gammel 30-11-07, 16:04   #67
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker samme dusjhåndkle to-tre ganger (og bytter hånd-håndkleet ved vasken kanskje en gang i uken).

Gammel 30-11-07, 16:55   #68
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 16:56   #69
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Klart jeg bruker det flere ganger - jeg er da ren når jeg tørker meg! - Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg bruker det - jeg er jo temmelig sjuskete ut fra de ulike pollene som finnes her inne, så...

Du och jag, Bauche.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 17:04   #70
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Signerer denne, for sånn gjør jeg også. Kan faktisk ikke se poenget med å bruke et dusjhåndkle bare en gang...

Ikke jeg heller!
Jeg er vokst opp i en storfamilie (har seks søsken), så om alle skulle tatt et nytt håndkle hver gang de dusjet, ville ikke mamma gjort mye annet enn å vaske håndklær.
Jeghenger det pent opp til tørk, så går det noen ganger til.

Gammel 30-11-07, 17:27   #71
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg dusjer annenhver dag, så jeg bruker den kun 1 gang.
Føler meg ikke ren hvis jeg bruker det 2 ganger.
Gubben bruker det 2 ganger og ungene bades samtidig, så de bruker samme håndkle og da går det på vask med en gang.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 18:32   #72
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Når jeg bruker badehåndkle er jeg jo helt renvasket - det er skikkelig miljøsvinsk å bare bruke dem en gang.

....og jeg nekter å vaske så mange håndklær i uka!

Gammel 30-11-07, 19:02   #73
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ofte miljøvennlig å være litt sjuskete.* Jeg bruker håndkleet flere ganger, og bytter sånn ca. én gang i uka om det ikke er ekstraordinære omstendigheter.

*Temmelig malapropos: Dette minner meg om en filosof jeg snakket med en gang. Han sa at når folk spurte ham om hva som var bra med faget hans, og hvorfor man burde det, pleide han å svare: «Tja, det er jo miljøvennlig, da!»

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:07   #74
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nei, det brukes kun en gang.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:08   #75
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Ja, selvfølgelig! Som andre sier, jeg er da ren når jeg tørker meg...

Gammel 30-11-07, 19:23   #76
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg vasker da nok som det er. Jeg og mannen kan til og med bruke samme håndkleet.
Jeg er nok en sjuske.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:28   #77
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Ja, det gjør jeg. Til og med på hotell gjør jeg det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 19:47   #78
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bytter hver dag, men senest i dag tenkte jeg på at dette må vi definitivt slutte med!! Det er jo helt unødvendig.

Gammel 30-11-07, 19:49   #79
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Bruker de ca to ganger før jeg bytter dem.. Jentene får ofte rent hver dag, men de sleper de etter seg, sitter på de, leker supermann osv.
På treningen så tar jeg alltid rent håndkle, så det blir mye vask av håndklær egentlig.. Men det går unna..

Gammel 30-11-07, 19:59   #80
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dusjer ca 3 ganger iuka, og håndkleet følger meg den uka

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.