|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sommerferie?Skal hvertfall ha med to, muligens tre. Det spørs hva guttungen skal med sin far. Det er klart det frister med et opplegg der det finnes aktiviteter på stedet. Så langt har vi aldri vært på en slik ferie, kun reist der vi har måttet ordne oss selv.
|
|
|
#22 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie?Reis sydover! Jeg var i utgangspunktet skeptisk til resortferie, men det var en utrolig herlig opplevelse for både liten og stor når vi endelig forsøkte. Alt var i gangavstand, bading i massevis og aktiviteter for barna om de ville det. Mannen min kaller det "palmefengsel", men det er altså ikke negativt ment |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Sommerferie?Dra til syden litt utenom høysesongen. Da er det ikke så varmt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Sv: Sommerferie?Men feks Gran Canaria er jo varmt i april også. Eneste dumme er den lange flyturen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Pauset
Sv: Sommerferie?Ja da er det bare å velge å vrake da. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Sommerferie?Om jeg reiser når det er ferie, så kan vi være lenger vekke enn om vi reiser utenom ferie.
|
|
|
#29 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Sommerferie?mamma og pappa var en uke på kreta sist i mai og det var ikke spes varmt. Og iskaldt i havet.
|
|
|
|
#30 |
|
villende
|
Sv: Sommerferie?Jeg har vært på Kypros i slutten av mai og det var helt nydelig! Flotte, hvite langgrunne strender. Så vidt jeg husker så er det veldig barnevennelig i Fig Tree Bay, og jeg tror det finnes flere "resorts" der. Det er ofte lurt å reise utenom fellesferien, da koster ikke reisen like mye. Kanskje rett etter eksamen er ferdig? (Jeg regner med at det går greit å be de eldste fri fra skolen helt mot slutten av skoleåret). |
|
|
|
![]() |
|
|