|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#223 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?
Ja, det har gått litt over stokk og stein. I gamledager var det harry med mokkasiner, skinnvest og tennissokker. Nå er ALT tenkelig harry, og gjerne blodharry også. Fjernt, spør du meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?De er grusomme, og jeg har aldri hatt sånne. De har faktisk alltid vært grusomme (i mine øyne).
![]() |
#225 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Jeg har en mengde harryfaktorer. Jeg kan bli vulgærfull, jeg snuser av og til (men stort sett på fest), jeg har slippers og grilldress (men bruker det vel ikke alt for ofte), jeg går rundt i joggebukse inne, jeg foretrekker å drikke øl rett fra boks eller flaske, jeg spiser Grandiosa og liker det, jeg kunne nok fortsatt..... Imidlertid ville jeg ikke klassifisere meg som spesielt harry- i det store og det hele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
flisespikker
|
Å jasså? "Fjernt"? I feel a spin-off coming on.
![]() |
#229 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Det mest harry ved meg må være at jeg ser på "Hotel Cæsar"... Ellers er jeg nok veldig lite harry, tror jeg
![]() |
#230 |
Ustabil
|
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Mest harry egenskap? Kan man skille dem fra hverandre, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hva er din mest harry egenskap?Jeg sitter for øvrig igjen med inntrykket at harrybegrepet varierer veldig i takt med hva en regner som normalen. Sist redigert av Hasselnøtt : 23-11-07 kl 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
© All rights reserved
|
Ah! Slippers. Badesko, lissom?
Sånne har jeg.
Pfff. Jeg har slitt ut fire par. Minst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Ustabil
|
Skal du vinne dette kreves både bilder og vitner! Og vitnene kan ikke være i slekt med deg (noe som kan bli vanskelig på bøgda |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Stiv
|
Utrolig hva som blir interessant å følge med på når man bor lenge nok på landet.
![]() |
![]() |
#238 |
Sliter med tastaturet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Skrekk og gru... Det burde jo være forbudt ved lov. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|