Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 23:31   #201
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02

Men er uenig med Perper, jeg synes ikke det er harry å gå deilig komfortabelt kledd hjemme eller på hyttetur uansett hva bekledningen er. Poenget er jo bare at man ikke går ut i vanlige ærend med det. Da blir man harry.

Nei, da er man lat som ikke gidder å skifte.

Jeg har alltid tatt avstand fra fordummende begrep som "harry", litt fordi man kan bli "beskyldt" for å være harry uansett hva man foretar seg, men hovedsaklig fordi jeg foretrekker å benytte meg av vokabularet mitt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:31   #202
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg skal ha en Europetattis på armen...

(ja, definitivt blodharry. )

Jeg vurderer en fotballtatoering. Men det er jo ikke harry (i følge meg), men kult.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:33   #203
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men er det ingen her som innrømmer at de bruker badesko i butikken? Det har jeg sett mange som gjør. Jeg gjør det selvsagt ikke.

Du har sikkert sett mannen min. Makan til å drite i hva man har på seg når man drar i butikken skal du lete lenge etter. Jeg har faktisk prøvd å nekte å sette meg i bilen før han har skiftet, men der har jeg ingen innvirkning.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:34   #204
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg vurderer en fotballtatoering. Men det er jo ikke harry (i følge meg), men kult.

Har du en annen tatovering enn denne (når det gjelder norske lag), da er det Harry

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:34   #205
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Du har sikkert sett mannen min. Makan til å drite i hva man har på seg når man drar i butikken skal du lete lenge etter. Jeg har faktisk prøvd å nekte å sette meg i bilen før han har skiftet, men der har jeg ingen innvirkning.

Du er iallefall trygg på at han ikke plukker opp damer med den bekledningen.

Gammel 22-11-07, 23:37   #206
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Har du en annen tatovering enn denne (når det gjelder norske lag), da er det Harry

Den var kul, men leggen er allerede tatoert. :harry som få:

Jeg vurderer å ta en Pondus, og få meg en Liverpooltatoering. Eller kanskje ikke? Kanskje mannen vil kle den bedre enn meg?

Gammel 22-11-07, 23:38   #207
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Den var kul, men leggen er allerede tatoert. :harry som få:

Jeg vurderer å ta en Pondus, og få meg en Liverpooltatoering. Eller kanskje ikke? Kanskje mannen vil kle den bedre enn meg?

Min mann er Liverpool også fan, men han kommer nok ikke til å ta noen tatoo. Han er livredd nåler
(men er ikke Pondus Man U fan?)

Gammel 22-11-07, 23:42   #208
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Min mann er Liverpool også fan, men han kommer nok ikke til å ta noen tatoo. Han er livredd nåler
(men er ikke Pondus Man U fan?)

Pondus er innbarka Liverpoolfan.

Ah! Enda en grunn til å ta frem den legendariske stripa:

Gammel 22-11-07, 23:44   #209
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Denne er også søt:

Gammel 22-11-07, 23:45   #210
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Pondus er innbarka Liverpoolfan.

Ah! Enda en grunn til å ta frem den legendariske stripa:

Uff, så feil kan man ta.

Gammel 22-11-07, 23:46   #211
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Du er iallefall trygg på at han ikke plukker opp damer med den bekledningen.

Hvis ikke en harry dame plukker opp mannen da…

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 01:45   #212
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sånn sett ut fra min verden, så er det lite av det som er beskrevet som harry her, som jeg ser på som harry...Huff, kanskje jeg er ekstremt harry da...Men sånn seriøst...jeg vet ikke hva jeg gjør som er harry. Det er sikkert mye, men jeg er ikke den rette til å uttale meg på egne vegne. Det får andre ta seg av.
(jeg gir opp å få til avsnitt i innleggene mine. Bær over med meg)

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 02:59   #213
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er nok ganske harry, med tanke på hva som beskrives som harry her i tråden.

Samler på reborndukker også, og det er vel sikkert harry, men jeg synes de er veldig nydelige jeg da.

Gammel 23-11-07, 07:05   #214
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg er nok ganske harry, med tanke på hva som beskrives som harry her i tråden.

Samler på reborndukker også
, og det er vel sikkert harry, men jeg synes de er veldig nydelige jeg da.

Gjør du?
Jeg ville aldri turd å ha dem i hus...
*har sett for mange skrekkfilmer*

Gammel 23-11-07, 08:50   #215
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det ingen her som innrømmer at de bruker badesko i butikken? Det har jeg sett mange som gjør. Jeg gjør det selvsagt ikke.

Hva er badesko?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 08:56   #216
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva er badesko?

Gummi-slippers?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 08:57   #217
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg synes det, siden jeg ukritisk lar meg fenge av enhver serie TV2 velger å sende på det tidspunktet. Det motsatte ville være å velge selv hva jeg ønsket å la meg fenge av, det er ikke harry. Som regel er det det jeg gjør også da, bare ikke på tirsdager kl 2140.

Ja, men da må du ta med i betraktningen at hittill er det tross alt kun blitt sendt underholdningsserier med ok/bra kvalitet på dette tidspunktet - spørs om du hadde vært like begeistret om de hadde begynt å sende "I gode og onde dager"...

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke et karaktertrekk jeg forbinder med nerder - jeg bruker nerd om en type folk som har veldig omfattende og detaljerte kunnskaper om et (gjerne veldig begrenset og/eller obskurt) emne, og som er opptatt av detaljer i dette som "vanlige" folk ikke tenker på eller synes er nyttig eller interessant - og som kanskje på den annen side er lite opptatt av mye som "vanlige" folk er opptatt av. (Jeg er nok litt nerdete, men ikke så mye som mange andre jeg kjenner. Jeg har derimot veldig sansen for nerder.) Den typen spesialkunnskap/-interesse kan kanskje gjøre at man har et spesialisert vokabular og ofte bruker fagord, som da gjerne kan være engelske - men å slenge inn alminnelige engelske fraser i dagligtalen synes jeg ikke har noe med om man er nerd eller ikke å gjøre.

Oppklarende og presist - as always!

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg tar meg i å være ei skikkelig bygdekjerring av og til.
Sitter med kikkerten i vinduet og ser hva naboene gjør.

Gjør du?!

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har alltid tatt avstand fra fordummende begrep som "harry", litt fordi man kan bli "beskyldt" for å være harry uansett hva man foretar seg, men hovedsaklig fordi jeg foretrekker å benytte meg av vokabularet mitt.

Er litt enig med deg i dette - det går inflasjon i begrepet harry. En venninne og jeg besluttet i et glimt av selvinnsikt å bruke det i litt mindre omfang - det blir et meningsløst begrep om alt skal være harry.
Selv kommer eksemplet med at like kledde barn skulle være "BLODharry" (Jfr. poll) raskt fram i bevisstheten når jeg tenker på dette.
I et slikt tilfelle tenker jeg at ganske mange andre ord hadde vært langt mer dekkende om man ville uttrykke sitt mishag for likt kledde barn....

Gammel 23-11-07, 09:07   #218
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Gummi-slippers?

Eller kanskje sånne plastsandaler i litt ugne farger som fantes når jeg var liten?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 09:13   #219
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er badesko?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Gummi-slippers?

Eller kanskje sånne plastsandaler i litt ugne farger som fantes når jeg var liten?

Jeg tenker mest på sånne i plast med rem over vristen, gjerne Adidas. Lækkert. Ofte sett i kombinasjon med grilldress.

Gammel 23-11-07, 09:14   #220
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker mest på sånne i plast med rem over vristen, gjerne Adidas. Lækkert. Ofte sett i kombinasjon med grilldress.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.