|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du foretrukket å bli oppfattet som snobbete eller harry? | |||
| Snobbete |
|
100 | 65,36% |
| Harry |
|
53 | 34,64% |
| Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Snobbete eller harryJeg går også for harry. Tror det må være festligere og mer avslappende. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Snobbete eller harryAv pest (snobbete) eller kolera (harry) tror jeg at jeg hadde valgt å bli oppfattet som snobbete...
|
|
|
#44 |
|
Peppy!
|
Sv: Snobbete eller harryDen var enkel; snobb. Jeg tror jeg kan, på en helt annen måte enn glitterchick, bli oppfattet som begge deler. Dersom jeg kjører en Mercedes til 1,2 millioner kroner så vil noen mennesker synes at det er blodharry, mens andre vil synes det er snobbete. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snobbete eller harry
Det jeg synes er mest interessant, er om man faktisk synes det er pest det man må velge her. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
flisespikker
|
Jeg antar at du ikke med det mener å antyde at du synes hun er snobbete? (For det er den eneste måten jeg kan tenke meg at du er helt uenig med oss her.
|
|
|
#47 |
|
flisespikker
|
Atte, når man snakker om å velge mellom "pest eller kolera", så mener man ikke faktisk at det ene alternativet er pest og at det andre er like ille som kolera. Det er mer som en talemåte for å regne.
|
|
|
#49 |
|
Peppy!
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
kamerat
|
Sv: Snobbete eller harryDet er jo svært vanlig å oppfatte folk som har veldig peiling som snobber.
|
|
|
#54 |
|
flisespikker
|
Jeg mente vel heller at jeg synes hun vanskelig kan kalles noen av delene - men at jeg samtidig kan se at "enkelte" sikkert vil kalle noen av disse tingene harry, og at "enkelte (andre)" sikkert kan kalle noe ved henne snobbete. (Og at jeg selvsagt er helt uenig med begge disse gruppene.)
|
|
|
#56 |
|
Glamorøs
|
No hard feelings, jeg bare soler meg i glansen jeg!
|
|
|
#59 |
|
Peppy!
|
Jeg også. Men i alle dager, hva skal man svare da, når man tilfeldigvis vet at man ved audiens hos kongen blir tatt imot på fuglerommet? Og så nyrik da. Det må jo være det verste stempelet av alle. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
kamerat
|
Sv: Snobbete eller harryJeg ble også nyrik. Og det helt uten kunnskaper om fuglerommet.
|
![]() |
|
|