|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"
Nå ser han vel ikke ut til å være typen med de største evnene til mimiske utskeielser som smil og slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Passiv
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg håper noen kan gi ham et skikkelig, svimeslående svingslag med en stor, flott og velbrukt slengpupp. |
![]() |
![]() |
#105 |
Passiv
|
Det tror faktisk jeg også. At han mente hver ord han sa. |
![]() |
![]() |
#109 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#113 |
<*(((<
|
Heh, jeg har allerede tatt opp det der per prikk. For vi vet alle hva som skjer der ute på fiskeskjær, ikke sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg sitter for øvrig og pumper as we write. Jepp, kan se at det er bedre for konsistensen. :skvis:
![]() |
#115 |
Passiv
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg mente selvfølgelig ro ro til...Henningsvær. Men det skjønte dere jo selvsagt smartinger |
![]() |
![]() |
#117 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Etter å ha ammet to barn i lang tid (ammer fortsatt Hannah ganske mye) OG pumpet 74 liter til morsmelssentralen venter jeg bare på at puppene skal sige så fælt at jeg kan bruke den som ørevarmere om vintereren |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Det var da fryktelig som dere kaklet da. Og jeg begriper ikke hvorfor dere virker så sjokkerte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jan Thomas. De høye puppers beskytter!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Altså, jeg har aldri hatt så mye sprettpupper som akkurat mens jeg ammet - der har vi fremtidens silikon; amming i 20 år for å beholde spensten og størrelsen
![]() |
|
|