Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere tørketrommel?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har dere tørketrommel?
Ja 242 79,34%
Nei 63 20,66%
Deltakere: 305. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-07, 10:00   #21
Shannon
Fullverdig medlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Har dere tørketrommel?

Ja, det er en nødvendighet.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:17   #22
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei vi har ikke det i leligheten, men vi har mulighet til og låne en på fellesvaskeriet. Gratis heldigvis.

Gammel 10-11-07, 10:20   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Men vi har nettopp kjøpt det, rett før Snorkfrøken meldte sin ankomst. Med bare ett barn klarte vi oss godt uten, men med et barnehagebarn og en baby er det veldig praktisk.

Men egentlig er jeg litt skuffet over hvor lite som går i trommelen. Det blir alltid et tørkestativ i tillegg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:31   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Kjøpte en tørketrommel brukt da vi fikk Jørgen. Har veldig lite plass til å henge opp til tørk (les:det må henge i stuen), så på vintertid tørkes det meste i maskin.

Signerer bare

Gammel 10-11-07, 10:32   #25
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Ja, her i huset er tørketrommelen en kjær venn.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:34   #26
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk tørketrommel av min mor da minstemann kom til verden. Hun ville heller kjøpe noe ordentlig siden jeg hadde alt fra før og ikke trengte mer smådill til babyer.

Takk og lov for tørketrommelen, jeg kunne ikke overlevd uten med en allergiunge som gulpet 20 ganger i døgnet. Nå bruker jeg den bare på sengetøy og håndklær.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:38   #27
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Bestekompisen min påstår at tørketrommel er en luksusting som ikke finnes i de fleste norske husstander, så derfor lurer jeg jo litt: Har dere tørketrommel?

Bestekompisen din har ikke peiling. Jeg er langt fra vokst opp i noe luksushjem, men tørketrommel hadde foreldrene mine for 25 år siden.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:38   #28
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har ikke, men jeg ønsker meg det

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:38   #29
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, og vi bruker den mye. Dog tørkes brorparten av voksenklærne på stativ.

Gammel 10-11-07, 10:42   #30
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jupp, vi har tørketrommel.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:43   #31
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan ikke huske et liv uten tørketrommel.

Gammel 10-11-07, 10:52   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men det føles ikke som en nødvendighet.
Jeg er oppvokst uten - og glemmer at jeg har det.
Hiver i håndklær og sånn innimellom. Men brukes veldig sjelden.
Kanskje med flere barn?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:59   #33
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Nei, vi har ingen. Og føler heller ikke at vi trenger en, selv om det hadde vært praktisk til tider.

Når det er sagt tror jeg ikke jeg vet om noen andre med barn som ikke har.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 10:59   #34
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Bestekompisen min påstår at tørketrommel er en luksusting som ikke finnes i de fleste norske husstander, så derfor lurer jeg jo litt: Har dere tørketrommel?

Jobber han i sosialkontoret?

Gammel 10-11-07, 11:31   #35
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Ja. Men vi har nettopp kjøpt det, og det føles kjempeluksuriøst. Jeg er dypt takknemlig hver gang jeg henter tørt og varmt tøy ut av trommelen.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:32   #36
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror på ingen måte at tørketrommel er en nødvendighet, men den gjør hverdagen betydelig lettere. Jeg tromler stort sett alt, bortsett fra hjemmestrikk, ull og silke.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:40   #37
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg kaller heller ikke ting for nødvendighet som ikke gjør at hverdagen ikke går rundt hvis de mangler.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 11:41   #38
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Nei, vi har ikke, og vi har to barn. Klarer oss fint uten, vasker ikke enorme mengder klær heller da vi bruker mye ulltøy.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 12:28   #39
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Vi har tørketrommel, og hadde ikke klart oss uten. Med tre barn og to fulle vaskemaskiner om dagen, så ser jeg på det som en nødvendighet.

Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 12:47   #40
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Ja, det har vi. Helt avhengig av den. Ellers hadde jeg ikke hatt sjanse til å få tørket klærne.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.