Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-07, 13:01   #181
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

I går kjøpte jeg foundationpudderet i nyansen "Fairly light"; og blandet med det jeg hadde fra før i nyansen "fair" og resultatet er utrolig flott.

Nå lurer jeg på om jeg skal investere i Mineral Veil'en også.

Et buff og du er hekta...

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)

Sist redigert av Ophelia : 16-10-07 kl 14:02.
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 16:23   #182
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Nå lurer jeg på om jeg skal investere i Mineral Veil'en også.

Et buff og du er hekta...


Det bør du absolutt, den gir den perfekte finishen! :selger så det ryker:

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 18:26   #183
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Hva er Mineral Veil?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 20:23   #184
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hva er Mineral Veil?

Pudder.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-07, 20:41   #185
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Fikk mitt her en dag. Er fornøyd ja.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 21:17   #186
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Hvilket ID produkt erstatter concealer egentlig ?
Tenker på noe som dekker under øynene og andre "problemområder"

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 21:32   #187
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

Hvilket ID produkt erstatter concealer egentlig ?
Tenker på noe som dekker under øynene og andre "problemområder"

"Bisque" og "Summer bisque" er concealer. De selger egen kost til. Funker kjempefint!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:14   #188
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Nå er jeg forvirret her. Jeg fikk med en brosjyre fra hudpleier idag, på det jeg trodde var denne makeupen. Men det heter bare i.d. bareMinerals - jeg ser ikke at det står Escentuals noe sted?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:19   #189
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har forstått det dithen at firmaet heter Bare Escentuals og at sminkekolleksjonen heter i.d. bareMinerals.

http://bareescentuals.com/about/

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:22   #190
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Takk for svar. Ja, det er den serien. Hudpleieren fortalte forresten at mineralpudderet til Isadora innehold blåsyre og at mange butikker hadde sendt det tilbake, jeg vet ikke om det bare var propaganda.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:24   #191
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg vil også delta!

Ja jeg bruker i.d. og er strålende fornøyd. Bruker foundation pudderet hver dag og øyeskygger.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:31   #192
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Noen som har bestilt herfra, eller vet om det er mulig fra Norge?
Det såkalte tv-tilbudet virker jo veldig bra?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:39   #193
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Noen som har bestilt herfra, eller vet om det er mulig fra Norge?
Det såkalte tv-tilbudet virker jo veldig bra?

Har ikke bestilt derfra. Har kun bestilt fra strawberrynet og så et annet sted som jeg ikke husker navnet på.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:43   #194
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg finner ikke dette på Strawberrynet.. Bare enkelte produkter og ikke selve makeupen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 15:12   #195
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

De er ofte utsolgt... desverre.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 15:16   #196
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Eg bestiller på ebay

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 16:39   #197
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Er det mulig å kjøpe dette på taxfree eller på Gran Canaria kanskje? Jeg skal på ferie snart nemlig, kunne være hyggelig å spare noen kroner på å sminke seg i ferien.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:47   #198
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Noen som har bestilt herfra, eller vet om det er mulig fra Norge?
Det såkalte tv-tilbudet virker jo veldig bra?

Har forstått det slik at de bare sender innenlands....? Ellers hadde det jo vært kjempebillig.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:49   #199
Hippie
Energisk
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 399
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Er det mulig å kjøpe dette på taxfree eller på Gran Canaria kanskje? Jeg skal på ferie snart nemlig, kunne være hyggelig å spare noen kroner på å sminke seg i ferien.

Jeg har ikke sett det på taxfree jeg...

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 20:49   #200
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Jeg har kjøpt på Ebay. Kjempefornøyd, det er billig og det tar 1 uke før jeg har det i posten.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no