|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du med på å gi et større beløp til tv-aksjonen i år? | |||
Ja, jeg skal gi over 500 kr |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 5,30% |
Ja, jeg skal gi 200-500 kr |
80 | 60,61% |
Jeg skal gi 100-200 kr |
28 | 21,21% |
Jeg skal gi under 100 kr |
15 | 11,36% |
Nei, jeg skal ikke gi noe |
2 | 1,52% |
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi har møtt på noen bøssebærere i dag og gitt det vi hadde av kontanter, jeg tror det var litt i underkant av en hundrelapp. Jeg gjør ingen forskjell mellom TV-aksjonen og andre veldedige organisasjoner, og støtter 3 andre månedlig. Ergo er det litt begrenset hva slags budsjett jeg har til overs til å støtte enda noe. Det er flott at TV-aksjonen når så mange mennesker, men for meg er ikke den viktigere enn de jeg støtter fast fra før.
![]() |
#82 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Jeg må visst ringe. Det kom ingen hit i år heller.
![]() |
#84 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Nå er jeg ferdig med bøssebærerrunden, og ut fra den er min erfaring at 100 kroner er standard. Det er de som gir bare det de har av mynt (ofte mindre enn 20 kroner) og heldigvis de som gir mer. Når jeg fikk høre at "uff, jeg har ikke mer enn ..." så ga jeg dem lappen med nummeret til givertelefonen og tilføyde at det var bare å ringe inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ræv med ører
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?
Det synes jeg jaggu meg også. Alle monner drar. Og nå mener jeg absolutt alle.
![]() |
#87 |
Passiv
|
Kan begynne å lure på det ja.. |
![]() |
![]() |
#88 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Det kom ingen hit og så ingen her oppe når vi var å gikk tur.
![]() |
#89 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Givertelefonen er nå ringt x 2.
![]() |
#90 |
Absolut ateist
|
De har sikkert et kontonr du kan gi via, om du vil. Det var et nummer man kunne ringe for å forhøre seg om ting og tang, et eller annet 2525.
![]() |
#91 |
Mother of Dragons
|
Synes bøssebærere skal takke pent uansett hva de får i bøssene, for mange mennesker gir over konto eller til andre formål.
![]() |
#92 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Hm... i fjor kom det ikke bøssebærere til oss, og det har ikke dukket opp noen ennå. Merkelige greier, siden vi bor i et boligområde med bare rekkehus - ergo masse mennesker.
![]() |
#93 |
Sangfugl
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi pleier å gå med bøsse hele familien. I år ble det bare lillesøster og jeg. Veldig hyggelig tur, med mange hyggelige folk som ga masse. Stor stas! Lillesøster ble skikkelig imponert over familien som putta på ca femti 50-øringer, det synes hun var skikkelig masse.. Alle barnefamiler oppfordres til å gå neste år. Det er veldig givende og hyggelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
flisespikker
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Her har ikke vært noen bøssebærere i dag, og jeg regner med at de ikke kommer nå når det begynner å bli sent. Jeg har noen organisasjoner jeg støtter jevnt gjennom året, og så pleier Bymisjonen å få et enkeltbidrag før jul (når jeg føler meg ekstra konsumeristisk og synes jeg får bruke i alle fall noen ekstra penger på noen andre enn meg selv og den forholdsvis velfødde familien min
![]() |
#95 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi ga 400 på bøssa i dag + 200 for løpingen som barna har gjort i regi av skolen før i uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Javel
|
![]() Sv: TV-aksjonen - er du med på å gi 200-500 kr (eller mer)?Vi gav vel 400,- pluss at vi har vært bøssebærere. Her er det 3 klasse som går med bøssene i skolekretsen.
![]() |
#99 |
ræv med ører
Jeg skulle ønske jeg kunne sagt at jeg ikke hadde råd til det, men det kan jeg (dessverre) ikke.
![]() |
#100 |
Bedreviter
|
Ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|