|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det ingen som bruker refleks lengre?Her var det jammen mange flinke mennesker. Det hjelper lite å gå langs opplyste veier når man kun vises rett under gatelykten.
![]() |
#22 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det ingen som bruker refleks lengre?
Det var jenta si, det!
![]() |
![]() |
#23 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det ingen som bruker refleks lengre?Har av og til faktisk tenkt tanken å rulle ned vinduet på bilen og kaste ut ett par refleks til folk. Men spørs om dem ville ha brukt det likvel.
![]() |
#24 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Er det ingen som bruker refleks lengre?Jeg bruker også refleks. Har ikke vært ute og gått i mørket enda, men jeg skal henge refleks på jakkene mine med en gang istedet for å vente. Mannen bruker også refleks.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det ingen som bruker refleks lengre?
Bikkja mi har refleksvest |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det ingen som bruker refleks lengre?Jeg tror ikke folk som går uten refeks er klar over hvor dårlig de vises. Etter at jeg har begynt å kjøre selv, har jeg blitt mye mer oppmerksom på hvor vanskelig det er å se fotgjengere i mørke klær på mørke høstkvelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det ingen som bruker refleks lengre?Bruker reflex her. Folk kjører jo som noen gale her vi bor. så jeg tørr nesten ikke ut å gå tur i mørket med reflex engang. Har til og med reflex på bikkja |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|