Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det ingen som bruker refleks lengre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 11:53   #21
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det ingen som bruker refleks lengre?

Her var det jammen mange flinke mennesker. Det hjelper lite å gå langs opplyste veier når man kun vises rett under gatelykten.
Nå venter jeg på snøen.

Gammel 15-10-07, 12:24   #22
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei, opplever det samme i samme by.

Fikk meg en positiv overraskelse i går da, når min 14 år gml barnevakt tok på seg flere reflekser før hun syklet hjem.

Det var jenta si, det!

Går jeg ut om kveldene, har jeg alltid refleks på meg.
En annen ting som er veldig viktig, er å kle på hundene refleks også!
Mine får alltid på seg refleksvester når vi går kveldsturene våre, fordi jeg av erfaring vet hvor vanskelig det er å se en hund i mørket.

Gammel 15-10-07, 14:58   #23
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Har av og til faktisk tenkt tanken å rulle ned vinduet på bilen og kaste ut ett par refleks til folk. Men spørs om dem ville ha brukt det likvel.

Skikkelig skummelt å kjøre når folk ikke gidder å tenker på sin egen og andre sin sikkerhet.

Gammel 15-10-07, 15:08   #24
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker også refleks. Har ikke vært ute og gått i mørket enda, men jeg skal henge refleks på jakkene mine med en gang istedet for å vente. Mannen bruker også refleks.

Men jeg irriterer meg grønn hver høst over alle de som ikke bruker refleks. Vet de ikke at de ikke synes?

Gammel 15-10-07, 21:55   #25
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Elendig refleksbruk her også, særlig seint på kvelden. Reagerer særlig på hundeiere som går med bikkja i mørket uten refleks på seg selv eller dyret. Har hatt to skumle opplevelser med det tildligere.
Mannen min går til og fra jobb i mørket og bruker refleksbånd på armen og beinet. Jeg har skikkelig lys på syklen

* minner meg om at jeg må ta frem refleksvestene til ungene fra loftet nå*

Bikkja mi har refleksvest

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 00:13   #26
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke folk som går uten refeks er klar over hvor dårlig de vises. Etter at jeg har begynt å kjøre selv, har jeg blitt mye mer oppmerksom på hvor vanskelig det er å se fotgjengere i mørke klær på mørke høstkvelder.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 00:58   #27
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Bruker reflex her. Folk kjører jo som noen gale her vi bor. så jeg tørr nesten ikke ut å gå tur i mørket med reflex engang. Har til og med reflex på bikkja

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.