Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilken type er du?
ENFP 10 5,21%
INFP 6 3,13%
ENFJ 27 14,06%
ENTP 11 5,73%
INTP 4 2,08%
ENTJ 12 6,25%
INTJ 23 11,98%
ESTJ 8 4,17%
ISTJ 6 3,13%
ESFJ 22 11,46%
ISFJ 23 11,98%
ESTP 3 1,56%
ISTP 0 0%
ESFP 8 4,17%
ISFP 1 0,52%
INFJ 28 14,58%
Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 14:38   #61
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Jeg ble ENFP

You are:

• moderately expressed extravert
  • slightly expressed intuitive personality
  • distinctively expressed feeling personality
  • moderately expressed perceiving personality
Extraverted 56%
Intuitive 12 %
Feeling 62%
Perceiving 50%

Jeg er suuuper sosial i RL også jeg:01:

Gammel 15-10-07, 14:49   #62
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Men jeg husker bestemt at du har kommet ut som INTJ i ikke-gravid tilstand før også, MinaX, så det er ikke sikkert du slipper unna.

Hvis man til og med blir INTJ med kroppen stappfull av gravidehormoner, tviler jeg på at man ender opp som warm-and-fuzzy sånn til vanlig.

Gammel 15-10-07, 14:55   #63
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis man til og med blir INTJ med kroppen stappfull av gravidehormoner, tviler jeg på at man ender opp som warm-and-fuzzy sånn til vanlig.

Kaller du meg cold-and-spiky?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 14:57   #64
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg husker bestemt at du har kommet ut som INTJ i ikke-gravid tilstand før også, MinaX, så det er ikke sikkert du slipper unna.

Å ja, husket ikke det jeg. Husket bare at jeg var I(ntrovert), ikke de andre bokstavene. Det er vel forsåvidt positivt at jeg ikke har forvandlet personlighet helt fullstendig sånn på tampen.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, det spørs vel.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 15:02   #65
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaller du meg cold-and-spiky?

For å sitere infj.org:

Sitat:

This is a theory devised by some INFJs on the "warm fuzzy teddybear" feel that surrounds some of the introverted intuitives. This is how others see the INs:

INFJ - cold on outside, warm and fuzzy on the inside
INFP - warm and fuzzy inside and out
INTP - warm on the outside, hard as a rock inside
INTJ - cold and hard inside and out

og siden INFJ-er er notorisk (borderline patologisk) konfliktsky, avslutter de med

Sitat:

It's worth mentioning since these observations seem to carry merit, but of course you have to remember that this theory doesn't necessarily apply to all or even most INs.

Gammel 15-10-07, 15:06   #66
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 15:19   #67
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff fra "flere tester" - hvilken gruppe er størst?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:08   #68
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå ble jeg INFJ (INFP sist), men husker ikke hvor jeg svarte annerledes. Men det er en del av spørsmålene hvor jeg er svært usikker på hva jeg skal svare.

Gammel 15-10-07, 16:09   #69
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Og jeg ser at jeg burde holdt meg til INFP-resultatet.

Gammel 15-10-07, 16:35   #70
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg lest hele tråden og er SDCN.
SlightlyDizzyConfusedNauseus.

Nei, spøk til side - som Elinblu m.fl. er jeg en klassisk storesøster? Ihvertfall passer beskrivelsen ganske godt med denne rollen. Og jeg kjenner meg bittelitt igjen også.

ESTJ Strength of the preferences %
Extraverted
Sensing Thinking Judging 56 12 25 44

• moderately expressed extravert
  • slightly expressed sensing personality
  • moderately expressed thinking personality
  • moderately expressed judging personality

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:48   #71
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Your Type is
ISFJ

Introverted 22
Sensing 25
Feeling 62
Judging 1

Dette er meg. Følelsesmenneske.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 16:58   #72
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

INTP
Introverted (I) 52.78% Extroverted (E) 47.22%
Intuitive (N) 56.25% Sensing (S) 43.75%
Thinking (T) 50% Feeling (F) 50%
Perceiving (P) 62.07% Judging (J) 37.93%

Sist redigert av Alfa : 17-10-07 kl 13:10. Årsak: Tok ein annan versjon av testen
Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:01   #73
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

ENTJ

Jeg og Maggie Thatcher

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:08   #74
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Your Type is
ENFJExtravertedIntuitiveFeelingJudgingStrength of the preferences % 1 12 88 6

slightly expressed extravert
slightly expressed intuitive personality
very expressed feeling personality
slightly expressed judging personality

Famous ENFJs:

David, King of Israel
U.S. Presidents:
Abraham Lincoln
Ronald Reagan

William Cullen Bryant, poet
Abraham Maslow, psychologist and proponent of self-actualization
Ross Perot
Sean Connery
Elizabeth Dole
Francois Mitterand
Dick Van Dyke
Andy Griffith
James Garner
William Aramony, former president of United Way
Gene Hackman (Superman, Antz)
Dennis Hopper (Speed)
Brenda Vaccaro
Craig T. Nelson (Coach)
Diane Sawyer (Good Morning America)
Randy Quaid (Bye Bye, Love; Independence Day)
Tommy Lee Jones (The Fugitive)
Kirstie Alley ("Cheers," Look Who's Talking movies)
Michael Jordan, NBA basketball player
Johnny Depp (Pirates of the Caribbean)
Oprah Winfrey
Bob Saget America's Funniest Home Videos, Full House
Julia Louis-Dreyfus ("Seinfeld")
Ben Stiller (The Royal Tenenbaums)
Peyton Manning, Indianapolis Colts quarterback
Matthew McConaughey (The Wedding Planner)
Pete Sampras, Tennis Champion
Lauren Graham ("Gilmore Girls")
Ben Affleck (The Sum Of All Fears)
John Cusack (High Fidelity)

Sist redigert av Fruktflua : 15-10-07 kl 17:21.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:16   #75
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Your Type is
INTJ
IntrovertedIntuitiveThinkingJudging

Qualitative analysis of your type formula
You are:

• distinctively expressed introvert
  • moderately expressed intuitive personality
  • moderately expressed thinking personality
  • moderately expressed judging personality
Jaha. Jeg har ikke så mye sansen for slike dumme ja/ nei spørsmål som til en viss grad er konteksavhengige og dermed kan diskuteres. "Jobber du kjapt og overfladisk" for eksempel. Når det gjelder husarbeid: ja, selvfølgelig, men ikke når jeg er på jobb. Hrmf.

Sist redigert av Kanutte : 15-10-07 kl 17:21.
Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:18   #76
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Your Type is
INFJ

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 17:31   #77
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

ENFJ
Extraverted 22
Intuitive 12
Feeling
12
Judging 11

"ENFJ's main interest in life is giving love, support, and a good time to other people."

"Because ENFJ's people skills are so extraordinary, they have the ability to make people do exactly what they want them to do."

Hm, vet ikke helt hva jeg skal tro om meg selv, jeg.

Gammel 15-10-07, 19:30   #78
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

"ENFJ's main interest in life is giving love, support, and a good time to other people."

"Because ENFJ's people skills are so extraordinary, they have the ability to make people do exactly what they want them to do."

At du er så snill at du kaster bort, jeg mener bruker dine velutviklede manipulative evner til å lure folk til å bli lykkelige, antagelig.

Gammel 15-10-07, 19:47   #79
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

ENFJ
Extraverted 22
Intuitive 12
Feeling
12
Judging 11

Dette må vi jo like om oss sjølve, Majsa!

Gammel 15-10-07, 19:51   #80
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ESTP, med sterk dominans på S-en og T-en.

ESTPs have an uncanny ability to perceive people's attitudes and motivations. They pick up on little cues which go completely unnoticed by most other types, such as facial expressions and stance. They're typically a couple of steps ahead of the person they're interacting with. ESTPs use this ability to get what they want out of a situation. Rules and laws are seen as guidelines for behavior, rather than mandates.

ESTPs are practical, observant, fun-loving, spontaneous risk-takers with an excellent ability to quickly improvise an innovative solution to a problem. They're enthusiastic and fun to be with, and are great motivators. If an ESTP recognizes their real talents and operates within those realms, they can accomplish truly exciting things.

En liten manipulator, med andre ord.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.