|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Klarer du denne?5 rette. Og er SUR på førstespørsmålet. For ett eller annet sted må de jo da presisere at det kun dreier seg om ulike stavemåter på ord med samme betydning.
|
|
|
|
#44 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Klarer du denne?Klarte 10 rette. Og det uten å ha hørt om disse franske raison-ordene før. Hva er det for noe da? Bør man kunne fransk for å klare alle svarene? |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Epikur
|
Sv: Klarer du denne?
Som meg. altså. Jeg syntes det var veldig flaut, men når Toffen har fått det, er jeg nøgd. Særs nøgd, faktisk.
|
|
|
#48 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åååå nå ble jeg letta. Jeg fikk 2 rette, dette har jeg rett og slett ikke peiling på tydeligvis
|
|
|
#49 |
|
saftig
|
Joda. Men det bør da ikke være feil å skrive det korrekt på originalspråket?
|
|
|
#50 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Klarer du denne?Jeg fikk 4 rette, men det var nok mye fordi jeg antok at alt som var korrekt fransk, og så villt ut på norsk, ja, da var sikkert varianten uten aksent riktig.
|
|
|
#51 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Nei, kanskje ikke, men var det det da? Jeg krysset for at begge gikk an på veldig mange, og det viste seg å være rett. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Klarer du denne?*stolt av å ha scoret langt bedre enn Toffen* |
|
|
|
|
|
#53 |
|
kamerat
|
Sv: Klarer du denne?Toffen visste ikke at man alltid kunne droppe aksenten (unntatt i navn), og fikk følgelig stort sett bare riktig på de spørsmålene hvor det faktisk ikke kan være aksent i det hele tatt.
|
|
|
#54 |
|
saftig
|
Enig i alt!
|
![]() |
|