|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierHva er en "ultimat" matdag for deg? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierHvis jeg ikke trengte å tenke på intoleranser og sånn. Så ville jeg startet dagen med omelett og bacon, melon, og stekte gulrotstrimler. Med varm sjokolade og nystekte grove deilige rundtstykker med nøtter med jordbærfrystetøy og gaddost på.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 02-10-07 kl 14:57. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierJeg har ikke sånn ultimate favoritter... Det er deilig å få ting servert
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierJeg er enkel og hadde spist hva som helst hvis jeg hadde sluppet å tenke på penger i tillegg til kalorier. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierFrokost:
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 02-10-07 kl 15:23. Årsak: nå med vin ... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierJeg skulle i alle fall hatt en real porsjon potetgull...
|
|
|
#7 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierJeg tror jeg vil spise med DM på onsdag og med Kif på torsdag.
|
|
|
#8 |
|
Fornøyd
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierFrokost:
05 07 Sist redigert av Beckett : 02-10-07 kl 15:30. Årsak: Glemte dessert, gitt |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierArken:
|
|
|
#11 |
|
En som trener
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierJeg tilbringer dagen med Kif, tenker jeg. Sist redigert av Storm : 02-10-07 kl 20:58. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierHelt ærlig så er det ikke mye mat jeg savner i hverdagen. Så jeg måtte vel benyttet dagen til en meny jeg ikke har anledning til å få på maaaange år:
|
|
|
#13 |
|
Flink jente
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierFrokost: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorier
|
|
|
|
#16 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierShit... umulig å velge.... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierJeg ville spist sjokolade til jeg spydde. Så ville jeg sovet et par timer og spist mer sjokolade. :enkel:
|
|
|
#19 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva ville du spist en dag om du slapp lage maten selv og ikke tenkte på kalorierHer var det ramset opp mye god mat!
|
|
|
#20 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
|
![]() |
|
|