|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!Er det virkelig mulig at noen får seg til å gjøre noe sånt?
![]() |
#82 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!Du kan jo rett og slett kreve å få det tilbake igjen? Fordi "avtalen" var bygget på en løgn? Hun var på jakt etter stellebord fordi hun hadde dårlig råd og var gravid og selger det så igjen straks. Ja, litt vel tynt rent juridisk, men kanskje? Si at du har en annen, "verdig" trengende som du heller vil skal ha det. Hvis hun protesterer så kan du jo få en venninne til å utgi seg som kjøper som vingler og pingler i du endelige og gi dem ikke annet enn hodebry med hele stellebordet.
![]() |
![]() |
#83 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!Nei, det er vel egentlig ikke så mye finn kan gjøre annet enn å be de om å endre på de uriktige opplysningene. Og uansett så tviler jeg på at noen kjøper det for 1300kr. Er det forresten noen som hadde giddet å sende henne en mail og spørre om det er solgt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!Eller legge inn ny annonse! Ja! Med samme bilder o.l - overskrift "TIL DEG SOM VURDERER DETTE STELLEBORDET!" og opplyse om hele historien. Er du heldig så fanger dagspressen opp dette og så er det i media før du vet ordet om det. Og lyge-dama sitter der med svarteper. OG et dårlig stellebord! JA!!!
![]() |
![]() |
#85 |
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!
Hehe, bra tips, men alle annonsene skal jo godkjennes av finn så spørs om de går med på dette. Men slett ikke dumt tenkt |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Truth is in the x-files
|
"Gis bort: Et godt råd: Dette stellebordet selges til overpris et annet sted på finn. "
![]() |
#87 |
Kan jo prøve |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Ferdig!
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!Skjønner at du synes det er kjipt, men du har jo i og for seg gitt det bort og da har du vel egentlig ikke så mye du skulle sagt lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!Det er vel egentlig prinsippet som plager meg, og at så frekke folk skal få gå i fred. Jeg vet at jeg har gitt det vekk, men hadde vært kjekt å gjøre ting litt surt for de tilbake igjen. Ingen som hadde giddet å sende en mail? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Ringskrømt
|
Hvorfor skal du gjøre ting litt surt for dem? For å synke ned på samme nivå og kjenne på lufta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Ferdig!
Skjønner det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!Snakk om å være frekk.
![]() |
#94 |
|
Det samme skjedde med meg - jeg ga bort en haug med barneklær til noen på et annet forum, også gikk det en liten stund og klærne lå til salgs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Jeg har sendt mail til finn, men har ikke fått noe svar tilbake, bare et saksnr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!Men hvorfor mener dere at hun er useriøs?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Ja hun er vel ikke den eneste som gjør sånt har jeg skjønt.. håper de har dårlig råd ihvertfall, at de har en grunn til å drive på som de gjør. Men bilen deres så ikke særlig billig ut og de brukte gps for å finne huset vårt... vi har ikke gps selv engang |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Ferdig!
![]() Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!Nå har det gått fra Bolighaier til Bruktbarneutstyrshaier |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Jeg mener at hun er useriøs fordi hun sa at hun var gravid og dårlig råd osv. Så fikk hun stellebordet og i tillegg en del babyklær. Jeg fortalte henne hvor gammelt stellebordet var og hva det kostet nytt (1200kr). Så legger hun det ut for salg dagen etter til 1300kr og lyger om både alderen og prisen på det. Hun løy nok mest sannsynlig om at hun var gravid også. Dette kaller jeg en useriøs selger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|