Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger mange svar, har blitt lurt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 22:00   #81
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Er det virkelig mulig at noen får seg til å gjøre noe sånt?

Gammel 17-09-07, 22:05   #82
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo rett og slett kreve å få det tilbake igjen? Fordi "avtalen" var bygget på en løgn? Hun var på jakt etter stellebord fordi hun hadde dårlig råd og var gravid og selger det så igjen straks. Ja, litt vel tynt rent juridisk, men kanskje? Si at du har en annen, "verdig" trengende som du heller vil skal ha det. Hvis hun protesterer så kan du jo få en venninne til å utgi seg som kjøper som vingler og pingler i du endelige og gi dem ikke annet enn hodebry med hele stellebordet.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:06   #83
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Nei, det er vel egentlig ikke så mye finn kan gjøre annet enn å be de om å endre på de uriktige opplysningene. Og uansett så tviler jeg på at noen kjøper det for 1300kr. Er det forresten noen som hadde giddet å sende henne en mail og spørre om det er solgt?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:08   #84
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller legge inn ny annonse! Ja! Med samme bilder o.l - overskrift "TIL DEG SOM VURDERER DETTE STELLEBORDET!" og opplyse om hele historien. Er du heldig så fanger dagspressen opp dette og så er det i media før du vet ordet om det. Og lyge-dama sitter der med svarteper. OG et dårlig stellebord! JA!!!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:10   #85
Marge

Marge sin avatar

Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eller legge inn ny annonse! Ja! Med samme bilder o.l - overskrift "TIL DEG SOM VURDERER DETTE STELLEBORDET!" og opplyse om hele historien. Er du heldig så fanger dagspressen opp dette og så er det i media før du vet ordet om det. Og lyge-dama sitter der med svarteper. OG et dårlig stellebord! JA!!!

Hehe, bra tips, men alle annonsene skal jo godkjennes av finn så spørs om de går med på dette. Men slett ikke dumt tenkt

Gammel 17-09-07, 22:25   #86
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Hehe, bra tips, men alle annonsene skal jo godkjennes av finn så spørs om de går med på dette. Men slett ikke dumt tenkt

"Gis bort: Et godt råd: Dette stellebordet selges til overpris et annet sted på finn. "
Det kan jo ingen, ei heller finn-admin, nekte for?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:30   #87
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

"Gis bort: Et godt råd: Dette stellebordet selges til overpris et annet sted på finn. "
Det kan jo ingen, ei heller finn-admin, nekte for?

Kan jo prøve

Gammel 17-09-07, 22:37   #88
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis annonsen inneholder feil kan du absolutt innrapportere det til gode, gamle Finn. Frekk kjerring, dessverre finnes det haugevis av sorten.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:38   #89
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Skjønner at du synes det er kjipt, men du har jo i og for seg gitt det bort og da har du vel egentlig ikke så mye du skulle sagt lenger.
Altså; det er ikke ditt lenger og den som eier det kan gjøre hva en vil med gjenstanden.
At dama lyver i annonsen er det værre med og det kan du jo rapportere til Finn.
Tror ikke jeg hadde brukt så mye energi på dette da jeg egentlig bryr meg katta om hva andre gjør med brukte ting de har fått fra meg.

Kan du ikke ringe fra skjult nr. da og avtale å møtes for å se på stellebordet.
:har ikke jeg sett deg før?:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:41   #90
Marge

Marge sin avatar

Standard

Det er vel egentlig prinsippet som plager meg, og at så frekke folk skal få gå i fred. Jeg vet at jeg har gitt det vekk, men hadde vært kjekt å gjøre ting litt surt for de tilbake igjen. Ingen som hadde giddet å sende en mail?

Gammel 17-09-07, 22:43   #91
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel egentlig prinsippet som plager meg, og at så frekke folk skal få gå i fred. Jeg vet at jeg har gitt det vekk, men hadde vært kjekt å gjøre ting litt surt for de tilbake igjen. Ingen som hadde giddet å sende en mail?

Hvorfor skal du gjøre ting litt surt for dem? For å synke ned på samme nivå og kjenne på lufta?

Neida, innrapporter saken, skriv at annonsen inneholder feil og mangler og vis til din annonse.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:44   #92
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Skjønner det.
Send en mail til Finn du. De er sikkert interessert i å vite hvilke selgere som er useriøse. De kan vel slette annonser også vel?

Gammel 17-09-07, 22:45   #93
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Snakk om å være frekk.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:46   #94
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst til å dra og hente alle tingene tilbake, hva hadde dere gjort? Har jeg "lov" til å kreve tingene igjen?

Det samme skjedde med meg - jeg ga bort en haug med barneklær til noen på et annet forum, også gikk det en liten stund og klærne lå til salgs.
Men jeg kom nå liksom til at jeg hadde gitt dem bort og ikke har noe med hva hun gjorde med klærne... Kanskje man skal unne henne at hun klarte å få noen kroner utav det, du skal se hun trenger de pengene mer enn deg?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:47   #95
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Skjønner det.
Send en mail til Finn du. De er sikkert interessert i å vite hvilke selgere som er useriøse. De kan vel slette annonser også vel?

Jeg har sendt mail til finn, men har ikke fått noe svar tilbake, bare et saksnr.

Gammel 17-09-07, 22:51   #96
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor mener dere at hun er useriøs??
Ja, greit nok, hun forteller en liten historie om hvordan hun har fått tak i stellebordet. Men hun har det jo og selger det til prisen hun foreslår, eller?
Og du ga det bort uten forutsetninger om hvordan det skulle brukes?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 22:53   #97
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Det samme skjedde med meg - jeg ga bort en haug med barneklær til noen på et annet forum, også gikk det en liten stund og klærne lå til salgs.
Men jeg kom nå liksom til at jeg hadde gitt dem bort og ikke har noe med hva hun gjorde med klærne... Kanskje man skal unne henne at hun klarte å få noen kroner utav det, du skal se hun trenger de pengene mer enn deg?

Ja hun er vel ikke den eneste som gjør sånt har jeg skjønt.. håper de har dårlig råd ihvertfall, at de har en grunn til å drive på som de gjør. Men bilen deres så ikke særlig billig ut og de brukte gps for å finne huset vårt... vi har ikke gps selv engang

Gammel 17-09-07, 22:57   #98
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Nå har det gått fra Bolighaier til Bruktbarneutstyrshaier

Gammel 17-09-07, 22:58   #99
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Men hvorfor mener dere at hun er useriøs??
Ja, greit nok, hun forteller en liten historie om hvordan hun har fått tak i stellebordet. Men hun har det jo og selger det til prisen hun foreslår, eller?
Og du ga det bort uten forutsetninger om hvordan det skulle brukes?

Jeg mener at hun er useriøs fordi hun sa at hun var gravid og dårlig råd osv. Så fikk hun stellebordet og i tillegg en del babyklær. Jeg fortalte henne hvor gammelt stellebordet var og hva det kostet nytt (1200kr). Så legger hun det ut for salg dagen etter til 1300kr og lyger om både alderen og prisen på det. Hun løy nok mest sannsynlig om at hun var gravid også. Dette kaller jeg en useriøs selger.

Gammel 17-09-07, 23:00   #100
Marge

Marge sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Nå har det gått fra Bolighaier til Bruktbarneutstyrshaier

Ja det er gale

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.