Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 12:48   #161
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Jeg har svart, nålestripete dressbukse, hvit topp med v-utringning og lyseblå cardigan. Men jeg skjønner at jeg egentlig burde hatt Miss Norways topp. :misunnelig:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:53   #162
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grå, kort bukse med tynne svarte striper, svarte støvletter , svart v-ringet topp og svart cardigan over. I tillegg en lite lekker svar fleece-jakke med firmalogo utenpå - det er nemlig iskaldt på kontoret mitt i dag . Kler av meg fleecejakka når jeg beveger meg utenfor kontoret

Gammel 16-10-06, 13:06   #163
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dongeribukse, grønn singlett fra Popin og limegrønn hettegenser fra HM

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:14   #164
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jummy! Det er den fineste kosedressen jeg har sett. Kan jeg spørre hvor den er kjøpt?

Gammel 17-10-06, 19:13   #165
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har på sort genser, sort skjørt, sort strømpebukse, røde lakksko og rød knelang kåpe. Bilde av skoene (fant bare gule på nett, jeg har altså røde):

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:07   #166
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var kjempefine de skoene dine, Muskat! - Jeg fant dem i rødt og jeg må si de var enda lekere!

Jeg har på meg grønn army-aktig bukse og rosa omslagsjakke og rosa sko fra Think! (uhørt gode å gå med)

Gammel 17-10-06, 21:24   #167
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jummy! Det er den fineste kosedressen jeg har sett. Kan jeg spørre hvor den er kjøpt?

I en butikk som heter "De nære ting" i Bygdøy Alle. Selger undertøy, badetøy, natt-tøy og altså også verdens deiligste kosedress.

Men den er ikke veldig billig, altså...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 21:27   #168
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

I en butikk som heter "De nære ting" i Bygdøy Alle. Selger undertøy, badetøy, natt-tøy og altså også verdens deiligste kosedress.

Men den er ikke veldig billig, altså...

Det er en fin butikk
Skjønner jo at den deilige saken koster, det vises. Den er superfin!!!!

Gammel 17-10-06, 22:28   #169
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Idag hadde jeg bl.a. en rosa og offwhite topp på, som jeg kjøpte av Sannemor, som hadde kjøpt den av Snill og Grei, som hadde kjøpt den av Angelique, som hadde kjøpt den... ? Den var sikkert glad for, at den fikk seg et godt og blivende hjem til sist !

Gammel 17-10-06, 22:43   #170
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Standard

Jeans, rosa topp og genser fra Promod:

Gammel 17-10-06, 23:04   #171
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Idag hadde jeg bl.a. en rosa og offwhite topp på, som jeg kjøpte av Sannemor, som hadde kjøpt den av Snill og Grei, som hadde kjøpt den av Angelique, som hadde kjøpt den... ? Den var sikkert glad for, at den fikk seg et godt og blivende hjem til sist !

Ja er det ikke rart hvordan noen plagg har vandret fra shoppaholiker til shoppaholiker? I grunnen litt overrasket over at den ikke har vært innom meg.

Gammel 17-10-06, 23:06   #172
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ja er det ikke rart hvordan noen plagg har vandret fra shoppaholiker til shoppaholiker? I grunnen litt overrasket over at den ikke har vært innom meg.

Og at den ikke har vært hos meg.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:18   #173
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Og at den ikke har vært hos meg.

Er det sant?

Når skal vi få den til Tromsø??

Gammel 18-10-06, 10:12   #174
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har på meg lys oransje kosebukse, grå og offwhite stripete genser og sokker med store rosa blomster og er syyyyyyyk.

Stakkars meg

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 10:36   #175
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg FÆL i klesveien..blå Abercrombie kosebukse, rutsrød genser fra samme og knallrød fleecejakke fra GANT
Kantro det er lekkert

Skal tømme et par skap med papirer innimellom jobbingen i dag, derfor er jeg skikkelig lite pyntet

Gammel 18-10-06, 10:47   #176
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Mørkeblå Acne jeans, hvite og røde Nike Shox, hvit trøye, gråmelert omslagsjakke fra Sand - og et brun/grålilla pashminasjal. Kaldt, ja.

Gammel 18-10-06, 12:54   #177
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Oh ja, en "love and peace, shopaholics do it with clothes" fellestopp, liksom ? Sendes rundt, og alle som har hatt den på skriver navnet sitt inni ? Er det lov å vaske den imellom de forskellige "stasjoner" ?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Er det sant?
Når skal vi få den til Tromsø??

Gammel 18-10-06, 15:45   #178
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Oh ja, en "love and peace, shopaholics do it with clothes" fellestopp, liksom ? Sendes rundt, og alle som har hatt den på skriver navnet sitt inni ? Er det lov å vaske den imellom de forskellige "stasjoner" ?

Gammel 18-10-06, 15:53   #179
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Gammel 18-10-06, 15:54   #180
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

I dag har jeg jeans med bootcut, sort topp og rosa hettejakke. Er hjemme alene og kledd etter det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.