Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 13:54   #141
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

Brunt cord-skjørt, brun strømpebukse og hvit høyhalset genser her i huset i dag

Artig tråd forresten - jeg er i shoppe-modus så dette var kjekk inspirasjon . Klesskapet mitt er både kjedelig og glissent for tiden, så jeg trenger litt fornøyelse

Gammel 15-10-06, 15:00   #142
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sorte smale jeans, sort singlet med sort/hvit/grå/sølv-stripete kjole/tunika utenpå og akkurat nå en sort ulljakke utenpå der.
Skulle absolutt gjort høstarbeid i hagen i dag, men det regner og jeg er snørrete så jeg tror jeg dropper det. *litt lat*

Gammel 15-10-06, 15:02   #143
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Blå mammaolabukse, sort singlet og mosegrønn mammagenser. Håret i strikk, og ellers ikke særlig søndagsstelt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 15:02   #144
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag har jeg på meg lys gråmelert tights, en svart lang og tettsittende ullgenser, begge fra BikBok.

Passer utmerket på en kjølig søndag

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 17:12   #145
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ferdig med pakking og rydding for i dag og jeg har fått på meg andre klær
Nå har jeg på sort tights, sort lang tynn genser og en tykk mørkegrå lang strikkejakke fra Armani, det var litt huskaldt i dag

Gammel 15-10-06, 17:42   #146
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Odd Molly-kjolen min og svarte strømpebukser og høye svarte støvletter (ute) og svarte ballerinaer (inne).

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 17:49   #147
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Odd Molly-kjolen min og svarte strømpebukser og høye svarte støvletter (ute) og svarte ballerinaer (inne).

Ååhhh...den kjolen der altså...den skulle jeg likt å slå kloa i

Gammel 15-10-06, 17:51   #148
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finnes det bilde av disse fantastiske Odd Molly klærne?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 17:57   #149
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.oddmolly.com/

Klikk deg inn på kolleksjonene. Og bli fristet...

Gammel 15-10-06, 18:04   #150
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Denne kjøpte jeg i forrige uke hos Cara i Drammen
Har blitt veldig glad i den

Dette skjørtet likte jeg godt

Det er Gizmo som har Odd Molly i Oslo?
Lurer på om jeg skal ringe å høre om de har dette eller kjole jeg

Sist redigert av Angelique : 15-10-06 kl 18:13.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 18:12   #151
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Nå har jeg sendt mail til Odd Molly agenten i Norge

Gammel 15-10-06, 22:05   #152
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dersom noen lurer: Jeg har vært på fjellet i dag, og er delvis sporty antrukket med jeans, rosa piquetskjorte og en blå fleecegenser.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 22:21   #153
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og jeg har på grå dressbukse med mørkegrå striper.
Og svart genser med v-hals.
Og selvfølgelig ammebh
Og stripete sokker i rosa, grønn og gul

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 07:24   #154
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg har bestilt meg kjole...tralalalala

Gammel 16-10-06, 08:32   #155
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har bestilt meg kjole...tralalalala

Og jeg venter fortsatt på bilder av jeansen din
Ønsker meg så Sass & Bide jeans...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 08:55   #156
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Og jeg venter fortsatt på bilder av jeansen din
Ønsker meg så Sass & Bide jeans...

Her

http://www.foreldreportalen.no/forum...p?t=226&page=4

Side 4 i jeanstråden, scroll deg litt nedover

Gammel 16-10-06, 09:00   #157
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Idag er det brun dressbukse med syltynne hvite striper og hvit genser. Brunaktige korte støvletter med hæl. Svarte ulljakke med brunt glitterskjerf. Brun stor veske. Lyskroneøredobber.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:44   #158
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Denne kjøpte jeg i forrige uke hos Cara i Drammen
Har blitt veldig glad i den

Dette skjørtet likte jeg godt

Det er Gizmo som har Odd Molly i Oslo?
Lurer på om jeg skal ringe å høre om de har dette eller kjole jeg

Gizm har en del og skulle få inn mye mer snart. Chicas har akkurat fått inn mere tøy fra Odd M. Bl.a en rålekker strikkejakke med hette som jeg Vil ha! ....men må vel vente litt

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:58   #159
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Har på meg only jeans og en tynn, lilla topp fra Indiska

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:45   #160
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Nå har jeg sendt mail til Odd Molly agenten i Norge

Videresend mail til meg da!

Idag har jeg på meg kosedress!!! Har vært på trening, dusj, badstu og nå er det hjemmelunsj i kosedress i perlegrå kashmir-blanding fra Princesse Tam-Tam. Og Angeliques avlagte lilac slippers fra Philosophy.l

Og der fant jeg bilde gitt! (Google er gøy) Min er i grå, altså.

Sist redigert av Miss Norway : 16-10-06 kl 12:54. Årsak: La til bilde
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.