|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Skikkelig sure greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Likørsjokolade, Lakris, Bassets allsorts (ekleste godteriet jeg vet om), sjokoladene med noe sukkergreier inni i bridgeblanding, de fleste hvite sjokolader og sikkert mye mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Ultramykt og -søtt gelégodteri, nøtter, popcorn, likørsjokolade (i nødsfall åpnes de og tømmes for likør først), de fleste Bassets allsorts (men jeg overlever de brune/sorte og de som er ren lakris) og japanske konfekter in general.
![]() |
#30 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Godteri som er salt og surt samtidig. Ferskengelé. Sjokolade fylt med bringebærgelé.
![]() |
#31 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?
Det går inn under syntetisk-kategorien.
![]() |
#32 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Alt som inneholder kokos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Marsipan glemte jeg, ja. Og engelsk konfekt smaker jo litt marsipan. Unntatt lakrisen og de blå og rosa med strø - er det dem dere kaller prikkete? I så fall stiller jeg meg i kø.
![]() |
#34 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Toffen: sjokolade med bringebær?
![]() |
#36 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Altså, jeg liker f.eks. mørk sjokolade med innebygd bringebærsmak (ikke fyll). Og jeg liker Troika. Men melkesjokolade fylt med masse ekkel bringebærgelé (de bringebærformede og noen av jule- og påskebitene man får i løs vekt i kiosk) er bare kvalme. (Og det skal litt til før jeg sier noe sånt om godteri, altså.)
![]() |
#37 |
trøtt
|
Badehetter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Helt konge
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?Engelsk konfekt og alt som smaker kokos
![]() |
#40 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?I nøden spiser fanden fluer, men ikke den ekle Twist-masipanen. Dessuten får jeg ikke ned peppemynte i noen som helst former. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|