|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
ctrl+z
|
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!
Det er jeg enig i. Det er liksom mye mindre rom for å være lei seg i julen, da skal man i så mange sammenhenger være krampaktige glade i hverandre. Min mor er og blir en drukkenbolt, selv om det er jul og vi har fremdeles vonde minner fra den tiden uansett hvor koselig en julaften måtte være.
|
|
|
#63 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!Jeg elsker jul og alt det fører med seg jeg også. Men prøver å ikke ta av før kalenderen viser 01. desember. Da tar vi frem juleesken der jeg har oppbevart julemusikken og julebøkene siden året før. Vi kjøper heller ikke pepperkaker før denne datoen, selv om barna maser aldri så mye. Sist redigert av Frances : 07-09-07 kl 11:11. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Juleeksen? Går han på batterier eller er det et ekte mannfolk du har bundet og gjemt i skapet og bare tar frem til jul?
|
|
|
#68 |
|
Borte
|
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!Jeg elsker jul. Julen er magisk, men magien blir borte når man spiller julesanger i september, spiser julemarsipan i oktober, er ferdig med alle julegavene i november og pynter tidlig i desember.
|
|
|
#69 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!Jeg kan godt handle julegaver i september, men det er mest fordi jeg synes det er greit å fordele innkjøpene på lønningene før jul og ikke få alt på den i desember. Utover det er jeg sterk motstander av at julestyret begynner alt nå. Høsten skal nytes når den er her, så når advent kommer skal vi ha advent - da er det lys i vinduene og lilla lys i adventslysestaken. Først på lillejuleaften skal det julepyntes
|
|
|
#70 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!Jeg også elsker julen! |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!Det er faktisk ikke mange dager siden jeg tenkte at nå er det jammen ikke lenge til jul!
|
|
|
#72 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!(Har ikke lest tråden, men: Gale menneske! Du kan ikke kjøre julemusikk nå! Da begynner det å regne! :Overtroisk:
|
|
|
#73 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!Jeg er like julegal som flere andre her inne, jeg ELSKER julen!! Julen og adventstiden med all dens forventninger og forberedelser! Den beste tiden av året, definitivt!
|
|
|
#74 |
|
Nymotens gammeldags
Ikke for meg, heldigvis. Magien er der hele året, jeg er nok en smule spesiell.
|
|
|
#76 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!Fin forslag å opprette en juletråd. Gleder meg til jul skal kose meg masse i år også. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!Juleturnusen kom i går, og jeg gleder meg IKKE til jul i år !
|
|
|
#78 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Jul i juli! |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!Tro meg, jeg blir ikke MINDRE hyper når det virkelig nærmer seg jul, så dere får nok se mer av dette fremover.
|
![]() |
|
|