Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Atte sånne derre ryktepoeng ...

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-07, 23:41   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Atte sånne derre ryktepoeng ...

Nå står det at jeg gir et ryktepoeng per prikk, men når øker det?

Trodde det økte i takt med de andre grønne prikkene under avataren jeg..

Gammel 07-09-07, 00:18   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Atte sånne dere ryktepoeng ...

Ja, det øker etter hvert, men ikke så fort. Kravene justeres stadig, fordi admin har bestemt at ingen skal gi mer enn 10 poeng per prikk.

Gammel 07-09-07, 00:23   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det for tiden øker for hver 1500. melding og hvert 1500. ryktepoeng.

Sist redigert av Bluen : 07-09-07 kl 00:41.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 00:23   #4
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Har dere noen forklaring på disse ryktepoengene??

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 00:26   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lijander, her.

Har dere noen forklaring på disse ryktepoengene??

Forklaring på hva de er, mener du? Man kan gi tilbakemeldinger på andres innlegg ved å trykke på -knappen under avataren deres og velge om man er positiv ("grønn prikk") eller negativ ("rød prikk"), og skrive en kort melding om man vil. Da får vedkommende opp dette i kontrollpanelet sitt, og får et ryktepoeng ekstra. Etter hvert som du selv får flere ryktepoeng og skriver flere innlegg, vil du kunne gi mer enn ett poeng hver gang du "prikker" noen.

Gammel 07-09-07, 00:28   #6
lijander

lijander sin avatar

Standard

Jo, men åssen rykte man får etter hvor mange poeng man får.
Hvis noen skjønner hva jeg mener..

Gammel 07-09-07, 00:29   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner? Åssen rykte? Nei, dessverre.

Gammel 07-09-07, 00:30   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lijander, her.

Jo, men åssen rykte man får etter hvor mange poeng man får.
Hvis noen skjønner hva jeg mener..

Mener du den "beskrivelsen" som kommer opp når du muser over de grønne prikkene under avataren? Jeg har dessverre ikke noen oversikt over disse, regner med at admin har det ett eller annet sted.

Gammel 07-09-07, 00:31   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Jeg lurer forresten på om de beskrivelsene er noe som "følger med forumet", jeg har sett de samme på andre steder. Har aldri tenkt spesielt over "hva slags rykte" de ulike brukerne har.

Gammel 07-09-07, 00:33   #10
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror det er omtrent samme som i Phpbb, det kommer noen med "hacken", og så kan man endre de selv, om man vil.

Gammel 07-09-07, 00:35   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min burde endres til at jeg er helt vidunderlig.

Gammel 07-09-07, 00:39   #12
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg lurer forresten på om de beskrivelsene er noe som "følger med forumet", jeg har sett de samme på andre steder. Har aldri tenkt spesielt over "hva slags rykte" de ulike brukerne har.

Om det er som på SG hvor de også "bruker" (i mangel på bedre ord) vBulletin så er det slik:

Bruker er beryktet i disse trakter. -99999
Bruker kan bare håpe på å forbedre seg. -50
Bruker er kjent for litt utagerende oppførsel. -10
Bruker er en ukjent størrelse akkurat nå. 0
Bruker er på vei til noe stort. 10
Bruker er en kommende stjerne på ryktebørsen. 25
Bruker vil raskt nok bli berømt. 50
Bruker har en aura rundt seg. 150
Bruker er som en uslipt juvél. 250
Bruker er bare skikkelig grei. 350
Bruker er som en lysfontene. 450
Bruker er et navn alle kjenner. 550
Bruker er fantastisk mot andre. 650
Bruker har mye å være stolt av. 1000
Bruker har en strålende fremtid. 1500
Bruker har et ubeskrivelig bra rykte. 2000

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 00:44   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noba: Det er ikke det samme her. VBulletin har sikkert en engelsk utgangstekst som man kan velge å oversette/tilpasse som man vil. (Lysfontene! ) På FP er det en salig blanding av norske og engelske titler, har jeg lagt merke til.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 00:47   #14
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Noba: Det er ikke det samme her. VBulletin har sikkert en engelsk utgangstekst som man kan velge å oversette/tilpasse som man vil. (Lysfontene! ) På FP er det en salig blanding av norske og engelske titler, har jeg lagt merke til.

Ja, jeg så det etterpå. Jeg oppdaget også at Albertine er den som er sjefen for å oversette her inne så nå kan vi erte henne litt

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 00:55   #15
lijander

lijander sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Men ja, det var slik jeg var på jakt etter ja

Gammel 07-09-07, 00:57   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

I mangel av noe bedre kan du jo endre tittelen din til det i stedet.

Gammel 07-09-07, 01:17   #17
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Om det er som på SG hvor de også "bruker" (i mangel på bedre ord) vBulletin så er det slik:

Bruker er beryktet i disse trakter. -99999
Bruker kan bare håpe på å forbedre seg. -50
Bruker er kjent for litt utagerende oppførsel. -10
Bruker er en ukjent størrelse akkurat nå. 0
Bruker er på vei til noe stort. 10
Bruker er en kommende stjerne på ryktebørsen. 25
Bruker vil raskt nok bli berømt. 50
Bruker har en aura rundt seg. 150
Bruker er som en uslipt juvél. 250
Bruker er bare skikkelig grei. 350
Bruker er som en lysfontene. 450
Bruker er et navn alle kjenner. 550
Bruker er fantastisk mot andre. 650
Bruker har mye å være stolt av. 1000
Bruker har en strålende fremtid. 1500
Bruker har et ubeskrivelig bra rykte. 2000

Jeg har faktisk aldri sett en sånn liste her. Den finnes sikkert altså, det fungerer jo sånn her også at teksten endres med økende poeng, men jeg har ikke sett den.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 01:18   #18
lijander

lijander sin avatar

Standard

Slik som du har over tusen poeng, og mye å være stolt av..

Så nå vet dere at jeg har ikke særlig mange poeng

Gammel 07-09-07, 01:54   #19
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du den "beskrivelsen" som kommer opp når du muser over de grønne prikkene under avataren?

Hey!! Nytt for meg! (gratulerer med din briljante fremtid, Skilpadda! )

Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 08:38   #20
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da blir alle de andre som har like mye som deg, vidunderlige også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.