Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 22:02   #141
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror Kirsebær vinner pollen over hvem som har fått den mest idiotiske kommentaren fra en jordmor.

Jeg er mest imponert over alt dere HUSKER

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 22:08   #142
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Kirsebær:

Mei er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 22:20   #143
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Jeg glemte å se på! *føkk*

Noen som vet om det kommer en reprise?

Gammel 05-09-07, 22:22   #144
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tipper den gubben får litt pes av kompisene. DEN fine fødselen og så holdt han jaggu på å svime av.

Ja, det var det morsomste i programmet: "Legg deg på gulvet, Erling, ikke gå, legg deg på gulvet!" Pyse.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 22:25   #145
Manitoba
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ophelia, her.

Jeg glemte å se på! *føkk*

Noen som vet om det kommer en reprise?

De snakket om en reprise på NRK2, men jeg husker ikke når.

Det var en flott serie og det jeg kjente meg best igjen i var hvor kjedelig og lang begynnelsen var. Man bare lå og lå og ingenting skjedde. Sa de noe om ADHD-fødselen var igangsatt?

Håper min evt. andregangsfødsel blir som Miriam sin. Den var vakker.

Gammel 05-09-07, 22:26   #146
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

En flott serie!
Så koselig å se Turbomamma

Gammel 05-09-07, 22:28   #147
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Er du og muslim?

Nei, ikke sist jeg sjekka.

Kirsebær:

Gammel 05-09-07, 22:32   #148
Iriam
litt skummelt

Medlem siden: Oct 2006
Iriam har et hav av muligheter foran seg
Standard

For en flott serie! Men, jeg satt med spente muskler hele tiden.......

Neste gang bestiller jeg magen og en sånn fødsel som Miriam hadde!

Ja, tenk at han holdt på å svime av etter den flotte flotte fødselen......da har min mann sterk psyke som holdt ut min maratonfødsel..

Gleder meg allerede til neste onsdag!

Iriam er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 22:36   #149
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Kirsebær: den kommentaren tok kaka

Det var et flott program og en helt nydelig fødsel. Helt utenfor min fatteevne at det går an å være så rolig og ha sånn kontroll.

Apropos doula: jeg hadde med en jordmorstudent på min siste fødsel og hun fungerte i praksis som en doula. Hun var en helt fantastisk støtte og jeg kommer aldri til å glemme henne. Hun heter forresten Comfort, særs betegnende navn

Noba er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 22:38   #150
Snuta
Fullverdig medlem

Snuta sin avatar

Hvor: Nittedal
Snuta har et hav av muligheter foran seg
Standard

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193

For de som har gått glipp av episoden....

Snuta er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 23:09   #151
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Da har jeg sett episoden på nett-TV. Fy søren! Jeg er helt utslitt etter å ha hjulpet til å presse sammen med Miriam og etter å ha grått masse. *Heldigvis er ikke mannen min hjemme*

Jeg er slett ikke avskrekket fra å fortsette å prøve å lage en pudding til.

Gammel 05-09-07, 23:09   #152
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuta, her.

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193

For de som har gått glipp av episoden....

Tusen takk Snuta.
Hare vært på jobb og fikk ikke se det før nå.

Gammel 05-09-07, 23:10   #153
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ophelia: Så du pressa du og. Gjorde det jeg og.

Gammel 05-09-07, 23:12   #154
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Turbomamma er jeg 99% sikker på at er Silje, som hadde hatt vannavgang i uke 15.

Kommet en del svar etter det spørsmålet ja

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 23:13   #155
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Turbomamma er jeg 99% sikker på at er Silje, som hadde hatt vannavgang i uke 15.

Kommet en del svar etter det spørsmålet ja

Var det ja.
Koselig å se henne.

Gammel 05-09-07, 23:17   #156
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

det var flott å se..

Gammel 05-09-07, 23:28   #157
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

En nydelig serie.

Gøy å se Turbomamma ja!

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 23:50   #158
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Noen kan, andre kan ikke. Noen kan noen ganger, og andre ganger ikke. :erfaren:

Jupp.

En med stønn
En lydløs og elegant
En med urbrøl som sikkert hørtest over hele Oslo

Gammel 05-09-07, 23:51   #159
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ikke en lyd fra den dama nei. Det var veldig rørende å se på mannen synes jeg.

Ja! Til om med min kjære måtte tørke noen tårer!
Herlig serie!!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 05-09-07, 23:54   #160
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jupp.

En med stønn
En lydløs og elegant
En med urbrøl som sikkert hørtest over hele Oslo

Bare bytt om rekkefølgen på de to første, så har du meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.