|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #23
Helt utrolig uhøflig. At man ikke skjønner det selv |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Introvert optimist
|
Jeg sier fra. Jeg gidder ikke høre på det.
|
|
|
#163 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #23Søstra mi og jeg snakket til ei på toget som så på film med full lydstyrke. Hun klikka i vinkel og mente vi forstyrra henne fordi vi prata.
|
|
|
#164 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #23Det er utrolig ubetenksomt og egoistisk å ha på lyd fra telefonen i offentlige rom. Vanligvis er lyden da noe skarp. Jeg lurer på hva migreneutsatte mener om sånn oppførsel. Jeg vet i hvert fall at jeg risikerer å få synsforstyrrelser eller tåkesyn av slik lyd. Jeg har nesten alltid med nyoppladet headsett med støydemping utenfor hjemmet. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #23Ikke har vi internett i heimen, vært borte siden torsdag etter planlagt vedlikehold. Mest sannsynlig noe fiber greier, gjelder hele borettslaget.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 01-05-26 kl 23:34. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gruffetråd #23Egentlig ikke gruff, for jeg er noe bedre, men jeg lurer på når jeg skal blir helt frisk og ikke har mer snørr igjen inni hodet?
|
|
|
#168 |
|
Klare sjøl
Sv: Gruffetråd #23Vi har fortsatt ikke Internett. Estimert ny oppdatering er midnatt...
|
|
|
#169 |
|
Klar
|
Har dere Telenor? Da nettet forsvant her så ringte jeg dem og fikk umiddelbar ubegrenset med mobildata. Selv om det på ingen måte var Telenor sin skyld at nettet forsvant. |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Klare sjøl
Borettslaget gikk fra Telenor til OBOSnett pga pris. Men det er underleverandør vi må vrntepå (vet ikke hvem det er). Nå er det midlertidig tilbake ihvertfall.
|
|
|
#171 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråd #23Denne saken om at JV får statsstøtte igjen, selv om de trakasserer eksmedlemmer og så videre skuffet meg dypt. Slutt med finansiering av andres fantasier sier jeg. https://www.nrk.no/sorlandet/hoyeste...ing-1.17859583 |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #23Er så enig med deg, Strå! |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gruffetråd #23Jeg har gjort noe i helgen som jeg gledet meg veldig til. Føler litt sorg og vemod ved at det er over og vellykket. Skulle ønske jeg kunne glede meg mer over at det ble gjennomført og bra.
|
|
|
#176 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #23Mer FrP-gruff. Jeg syns det er helt SYKT at folk som lever lievene sine i Norge, skal måtte tåle at noen fra Norges absolutte politiske elite (er du rådgiver på Stortinget, så har du MAKT), kaller dem MINUSMENNESKER og mener at de ikke burde fått flere barn enn hvite! Det er så utrolig langt ute, det har røtter direkte tilbake til 30-tallets raseteori, og jeg blir både lei meg og rasende over at folk skal oppleve det. Hverdagsrasisme er ille, og det har blitt sagt mye rart fra politikere også opp gjennom, men dette føler jeg er next level.
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : I går kl 10:09. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråd #23Pollen! Jeg nyser og nyser. Og er trøtt som ei strømpe absolutt hele tida.
|
|
|
#178 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Gruffetråd #23Leverandører av strøm.
|
![]() |
|
|