|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tips til SiciliaJeg har endelig fått spikret sommerferien, del 1. Løvemannen og jeg drar til Sicilia de to første ukene i juli. En uke er spikret, da skal vi ha strandferie på en resort i Cefalu området. Men hva skal vi gjøre den andre uken? Ser for meg å leie bil, men ideelt sett vil vi helst være et sted hele uken. Noen gode tips? Gjerne til AirBnB leiligheter om noen har erfaring. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tips til SiciliaPalermo! Vi elsket Palermo. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til SiciliaOm dere kommer dere til Trapani ville jeg tatt ferge over til Egadi-øyene vest for Sicilia. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips til SiciliaTakk for tips. Har allerede sett på Siracausa og overveier absolutt det som base. Hadde vært kjekt med en dag eller to i Palermo også da. Båttur er også aktuelt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tips til Sicilia
Vi skal til siracusa første oktober. Jeg og min søster har leid fin leilighet i ortigia for en uke. Tar gjerne i mot tips til utflukter, restauranter med mer. Ser veldig fint ut der og gleder meg! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tips til SiciliaJeg har vært to ganger på Sicilia, men i samme området begge gangene. Det jwg husker best er besøket på Etna og byen Taormina.
|
|
|
#8 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Tips til Sicilia
Vi var på dagstur til Etna, som var helt fantastisk. Fordi vi hadde ett litt blandet følge så valgte vi en som ikke gikk helt til toppen, men om alle er gode til bens ville vi definitivt sett etter en som gikk helt opp. |
|
|
|
![]() |
|
|