Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå? (2)

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-26, 13:46   #341
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strikker du nå? (2)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Camomilla: Den kjolen er så vanvittig kul!!! Jeg har sett den i rosa også, og den var også helt utrolig stilig. Jeg har bestemt meg for å strikke en slik kjole, men jeg må tenke litt på fargen.

Takk
Jeg hadde ikke helt trua sjøl på at jeg klarte den, men damen i den rosa kjolen hadde det, så da måtte jeg jo bare prøve. Vi skulle strikke den sammen, men det gikk så lekende lett at jeg raset avgårde med den.
Den er greit varm kan du si, men så nydelig.
Tror jeg og damen i rosa kjolen var innom mange varianter av farger, før vi begge falt på hvert vårt.

Gammel 08-03-26, 23:39   #342
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De luene, Camomilla!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-26, 08:54   #343
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

De luene, Camomilla!

Er ikke de fine.

Gammel 09-03-26, 09:40   #344
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Er ikke de fine.

Kjempekule! Jeg har de på strikkelista.

Gammel 09-03-26, 21:31   #345
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Kjempekule! Jeg har de på strikkelista.

Lettstrikka og fine, litt store i str.

Gammel 09-03-26, 22:35   #346
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Lettstrikka og fine, litt store i str.

Det er Polarlua, sant?

Gammel 10-03-26, 14:59   #347
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Det er Polarlua, sant?

Stemmer.

Gammel 11-03-26, 18:09   #348
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjort ferdig en ufo, Drømmegenseren av Marte Helgetun.
Går sakte med Harriet Sweater av leKnit - men tror den blir veldig fin. Og så var det 20 prosent på Skappel-garn og mønster …

Gammel I går, 13:39   #349
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er i gang med nok en november cardigan fra PetiteKnit. Nå i en mørkegrønn farge. (Noen på jobben vil spøke og kalle den "Vy"-grønn. )https://www.petiteknit.com/en/products/november-jacket

Jeg bruker de to jeg har allerede veldig mye. Den fungerer som ytterjakke både vår og høst.

Jeg må jo ha litt småstrikk også, og snuppa har bestilt et par nye votter.

Den var veldig fin. Hvilket garn bruker du?

Gammel I går, 14:02   #350
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg har strikket en Chunky Mollie i rustrød og bruker den hele tiden! Den er kjempegod og fin på. Skal strikke en til i litt mer vår/sommerfarge.

Gammel I går, 16:30   #351
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg har strikket en Chunky Mollie i rustrød og bruker den hele tiden! Den er kjempegod og fin på. Skal strikke en til i litt mer vår/sommerfarge.

Den hadde jeg nesten glemt, den er fiiiin

Neste prosjekt blir enten Vaffelcardigan eller Vaffelsweeater.
Usikker på hvilke.

Noen som har strikket de?

Gammel I går, 17:16   #352
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp kjøpt mønster til denne https://www.otherloops.com/shop/opps...loop_blouse-5/ og har tenkt å strikke den i et fint håndfarget blått garn som jeg har liggende. Det blir nok ikke med en gang, men jeg gleder meg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 17:23   #353
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nettopp ferdig med knallrosa Gally genser, som jeg har brukt en evighet på. (Mesteparten av tiden har den bare samlet støv, for vanskelig er det på ingen måte.)
Nå skal jeg strikke Karusell genser til frøkna. Elsker ikke akkurat garnet …

Gammel I dag, 07:59   #354
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Denne i finull, gråmelert i bunn og håndfarget garn i mønsteret: https://www.ravelry.com/patterns/library/autumn-alpine og så hekler jeg på et babyteppe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.