|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: The Epstein FilesDenne saken er ille nok uten ville rykter, så det ser jeg ingen grunn til å hverken lytte til, oppsøke eller spekulere i.
|
|
|
#42 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: The Epstein FilesJeg syns Nettavisen går ut over en hver anstendig reise når de skriver om/spekulerer i folks private helseopplysninger. Fy fasan.
|
|
|
#43 |
|
rakkarpus
|
Sv: The Epstein Files
Ja, enig. Kan de ikke tenke på at dette bare bidrar til mer mediepress til en som er i en livskrise? Hvorfor må offentligheten vite om det var et forsøk eller ikke? Hadde de vært like opptatt av eksakt diagnose om det gjaldt somatikk? Det var vel inyheter som skrev om det først, nettavisen har også skrevet om det? Utrolig stygge kommentarer om hendelsen på Facebook..
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: The Epstein Files
Det var vel INyheter; Finansavisen og han podkastnissen, ikke Nettavisen? jeg har ikke mye til overs for Nettavisens moral, men her har de vel landet på rett side.
|
|
|
#45 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: The Epstein FilesJeg leste at det hadde stått i nettavisen. Tror det var DB som refererte til dem, og at advokaten benektet det. Jeg synes også det var en drøy ting å skrive, sant eller ei.
|
|
|
#46 |
|
Leser
|
Sv: The Epstein FilesPer nå er det i alle fall på iNyheter og ikke i nettavisen det står. Jeg er enig i at det ikke er relevant for saken (men på den andre siden var det ingen som blunket av at det ble medieomtalt at Virginia Giuffre tok sitt eget liv. Men selvsagt mange forskjeller. Det viktigste er at familien opplyste om årsaken)
|
|
|
#47 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: The Epstein FilesIa, nå gikk jeg inn i tråden for å korrigere meg selv, jeg blandet.
|
![]() |
|
|