Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

The Epstein Files

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-26, 00:02   #41
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Epstein Files

Denne saken er ille nok uten ville rykter, så det ser jeg ingen grunn til å hverken lytte til, oppsøke eller spekulere i.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-26, 09:59   #42
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Nettavisen går ut over en hver anstendig reise når de skriver om/spekulerer i folks private helseopplysninger. Fy fasan.

Gammel 25-02-26, 14:40   #43
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns Nettavisen går ut over en hver anstendig reise når de skriver om/spekulerer i folks private helseopplysninger. Fy fasan.

Ja, enig. Kan de ikke tenke på at dette bare bidrar til mer mediepress til en som er i en livskrise? Hvorfor må offentligheten vite om det var et forsøk eller ikke? Hadde de vært like opptatt av eksakt diagnose om det gjaldt somatikk? Det var vel inyheter som skrev om det først, nettavisen har også skrevet om det? Utrolig stygge kommentarer om hendelsen på Facebook..

Gammel 25-02-26, 15:55   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det var vel INyheter; Finansavisen og han podkastnissen, ikke Nettavisen? jeg har ikke mye til overs for Nettavisens moral, men her har de vel landet på rett side.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-26, 16:56   #45
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste at det hadde stått i nettavisen. Tror det var DB som refererte til dem, og at advokaten benektet det. Jeg synes også det var en drøy ting å skrive, sant eller ei.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-26, 17:33   #46
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Per nå er det i alle fall på iNyheter og ikke i nettavisen det står. Jeg er enig i at det ikke er relevant for saken (men på den andre siden var det ingen som blunket av at det ble medieomtalt at Virginia Giuffre tok sitt eget liv. Men selvsagt mange forskjeller. Det viktigste er at familien opplyste om årsaken)

For meg personlig, så er kanskje det aller verste med medieomtalen, at fokuset flyttes fra hva de som har blitt utsatt for overgrep har opplevd, til hvordan utøveren føler det. Ser det skjer flere plasser (mest i forhold til MM). Det er viktig for meg i denne type saker å ha fokus på hvem som er utsatt for overgrep.

Gammel 25-02-26, 19:55   #47
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ia, nå gikk jeg inn i tråden for å korrigere meg selv, jeg blandet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.