|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvordan ta vare på ringer?Jeg har for første gang ever en diamantring, eller egentlig for første gang en ring som er verdt over 500 kr. *ler*
|
|
|
|
#2 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Jeg fikk en gang beskjed om at jeg skulle ta av ringer for både soving, dusjing, oppvask og håndvask (!!!). Det ble alt for mye for meg, så jeg har dem på hele tiden. Jeg har mistet diamanten i en ring en gang, men det var ikke i forbindelse med noen slike aktiviteter, den bare falt ut på en bytur i Bergen. Da jeg klaget på det fikk jeg beskjed om at jeg burde ha hatt ringen på service en gang i blant for å sjekke/reparere alle festene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Jeg tar så og si aldri av min alliansering med diamanter. Og den har jeg hatt i mange år. Aldri mistet en diamant heller.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Jeg tar kun av meg ringene mine når jeg dusjer. Og noen ganger når jeg smører hendene. Ellers har jeg de på meg stort sett alltid. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Jeg hadde på min diamantring 24/7 i 19 år, den holdt seg fint. Var inne noen ganger for å sjekke at steinene satt fast. Tok den kun av fordi jeg ble skilt fra giveren.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : I dag kl 11:05. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Det første jeg gjør når jeg kommer hjem er å skifte klær og ta av ringer |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Jeg tar av min når jeg trener og når jeg baker eller kutter kylling. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Jeg tar ikke av meg diamantringene i det hele tatt, og har aldri hatt problemer. Hadde en med perle i, og den datt ut, så den måtte fikses. Så da blir jo konsekvensen at den ikke blir brukt, for gidder ikke ha en ring jeg må ta av hele tiden. Jeg hadde garantert glemt den på en vask et eller annet sted.
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Jeg tar de bare av innimellom nå på vinteren fordi vi har kjøpt for bred giftering, og forlovelsesringen er for bred. Får store sår under. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Jeg har både giftering og forlovelsesring, og tar dem av før jeg drar i svømmehallen, trener styrke, lager grisete mat, graver i hagen eller sover.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ta vare på ringer?
Modererer meg litt, og signerer denne, de går av hvis jeg knar deig eller holder på med mat på noe vis og ikke bruker hansker.
|
|
|
#12 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvordan ta vare på ringer?Jeg tar aldri av meg ringer annet enn kortvarig når jeg knar deig eller driver med noe annet grisete (og hvis jeg glemmer å ta dem på rett etterpå tar det ikke mange minuttene før jeg merker at noe mangler). Ellers er de på døgnet rundt.
|
![]() |
|
|