Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-25, 14:26   #401
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Startet dagen med å ta et bad ute på taket på Sommerro hotell, det var deilig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-25, 14:50   #402
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har badet i sjøen og vært med på å sette verdensrekord. Det var så god stemning og veldig gøy!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20251213-120634.jpg (28,5 KB, 34 visninger)
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-25, 14:56   #403
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Så artig, frukt. Blir bading her også snart, men ingen rekord. Eller, sånn sett. Det er personleg rekord i desemberbading for kvart bad eg tar.

Gammel 14-12-25, 09:07   #404
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Frukt: Så gøy at du var med!

Gammel 14-12-25, 09:51   #405
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ja! Jeg så det på tv. Crazy.

Gammel 14-12-25, 10:01   #406
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Du er sprø. Neida, det er skikkelig imponerende at du orker.
Jeg bader knapt på sommeren.

Gammel 14-12-25, 10:10   #407
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Begynt å bake lussekatter nå.

Gammel 14-12-25, 11:07   #408
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg kom på å pakke alt til bading og løping dit før jeg la meg, selvom jeg da var mest innstilt på å ikke gjøre det, for da jeg våknet tidig og det fristet, så var det superlett å bare ta på seg og dra. Og så var det deilig og koselig og så fint å bade akkurat mens det lysner, med koselige damer.

Gammel 14-12-25, 13:59   #409
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

I går. Sitte i bilen m jentungen og synge tostemt Annie Lennox for full hals. Og at jentungen ikke ville gå ut, siden vi "vibet" så godt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-25, 18:32   #410
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Det gikk bra hos tannlegen.
At jeg orket å lage middag.

Gammel 15-12-25, 21:58   #411
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et ikea-skap i stua, med dører som også fungerer som rammer, slik at man kan ha egne bilder og greier på innsiden av glasset. Jeg har hatt det samme i flere år, noe mønster bare, printet ut på papir (faktisk bilde av tapet). Det var blitt falmet i fargene og jeg var ganske lei, har tenkt flere ganger at jeg kunne tenkt mg å bytte det ut med noe annet, men har ikke helt funnet ut hva. I dag gikk jeg på ren innskytelse inn på misjonsselskapets bruktbutikk i byen, og der kom jeg over en FANTASTISK duk, evt stort kjøkkenhåndkle, med mønstertrykk på ganske grovt stoff (lin tror jeg). Grafisk preget, irsk design av noen brune fugler, trolig fra 70-tallet (opprinnelig prislapp stod fortsatt på, original pris var 15 kr Jeg betalte 20 kr, og når jeg bildegoogler så finner jeg et identisk liggende til salgs på Etsy, til over 800 kr). Den passet perfekt inn i skapdør-rammen, og nå ser skapet bare dritkult ut. Jeg blir rett og slett glad av å se på det.

Edit: nå med (litt mørkt) bilde

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 20251215_210152.jpg (1,29 MB, 52 visninger)

Sist redigert av My : 15-12-25 kl 22:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-25, 22:00   #412
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Høres stilig ut, My! Jeg er glad fordi jeg er i Trondheim og skal hente hjem studentsønnen! Vi har vært ute og spist og nå er han på eksamensfest og jeg chiller på hotell.

Gammel 15-12-25, 22:21   #413
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Kult, My!

Gammel 15-12-25, 23:23   #414
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Så kult, My!

Det var ikke så kaldt å bade i sjøen som jeg hadde trodd. Men masse folk og god stemning hjalp nok på. Jeg ble såpass bitt av basillen at jeg har kjøpt meg skiftekåpe på finn, og meldt meg inn i en isbadegruppe på Facebook.
Og så har jeg fått tilbud om studieplass på et årsstudium på ViD.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-25, 23:24   #415
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Så kult, My!

Det var ikke så kaldt å bade i sjøen som jeg hadde trodd. Men masse folk og god stemning hjalp nok på. Jeg ble såpass bitt av basillen at jeg har kjøpt meg skiftekåpe på finn, og meldt meg inn i en isbadegruppe på Facebook.
Og så har jeg fått tilbud om studieplass på et årsstudium på ViD.

Gratulerer med studieplass!

Gammel 15-12-25, 23:39   #416
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

I dag ble jeg veldig glad da jeg kom inn i garasjen og fant en nyvasket bil! Jeg hadde helt glemt at jeg vasket den i helga. Den bilen blir altså så møkkete, men jeg er liksom litt for gjerrig til å drive å vaske den hele tiden. Men da er forskjellen desto større når jeg først gjør det. Ren bil, altså!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-25, 00:03   #417
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer til Frukt!

også fniser jeg litt av Timar. Glemte at du vasket bilen, faktisk.

Gammel 16-12-25, 00:03   #418
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

I dag ble jeg veldig glad da jeg kom inn i garasjen og fant en nyvasket bil! Jeg hadde helt glemt at jeg vasket den i helga. Den bilen blir altså så møkkete, men jeg er liksom litt for gjerrig til å drive å vaske den hele tiden. Men da er forskjellen desto større når jeg først gjør det. Ren bil, altså!

Ja, det er digg!

Jeg ble glad for kveldstur i 9c jeg. Vinteren er vanligvis så lang, så når vi får litt sol innimellom og så liker jeg litt varm desember.

Gammel 16-12-25, 09:52   #419
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så glad i badekaret mitt. Tirsdagens morgenbad myker opp hele meg. I tillegg fant jeg husnøklene jeg har lett etter siden fredag. Best av alt: Jeg fant fram min for store julegenser så han kan bruke den på jobben. Nå er jeg på vei til jobben og gleder meg til det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-25, 10:42   #420
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå ble jeg glad for at den lille kompisen min på jobb (en elev) var i så godt humør at han peket nese til meg og flirte når han gikk forbi kontoret mitt, så da måtte jeg gjengjelde den

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.