Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-25, 22:49   #721
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

Ser The woman in cabin 10 nå på Netflix, og den er litt blæh, terningkast 3. Den prøver hardt, men får det ikke helt til.
.

Sist redigert av Millen : 24-10-25 kl 22:57.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-25, 19:57   #722
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser også Nepobaby på tv2 play.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-25, 01:51   #723
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ser The woman in cabin 10 nå på Netflix, og den er litt blæh, terningkast 3. Den prøver hardt, men får det ikke helt til.
.

Enig. Den var skuffende

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-25, 14:05   #724
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi begynte å se Grace i går. Likte den godt, men på Britbox ligger kun sesong 1-3, og på NRK kun sesong 5.

Den episoden vi så i går var en avsluttende episode. Er alle det? I tilfelle gjør det jo ikke noe om sesong 4 mangler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-25, 14:16   #725
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi begynte å se Grace i går. Likte den godt, men på Britbox ligger kun sesong 1-3, og på NRK kun sesong 5.

Den episoden vi så i går var en avsluttende episode. Er alle det? I tilfelle gjør det jo ikke noe om sesong 4 mangler.

Alle sesongene henger samnen selv om der er avsluttende episoder.

Gammel 26-10-25, 17:38   #726
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Alle sesongene henger samnen selv om der er avsluttende episoder.

Takk! Er det et must å se alle sesongene for å få utbytte av det? (Spør fordi sesong 4 ikke er tilgjengelig noe sted.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-25, 17:44   #727
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Mener s4 er relevant for S5. Mulig det er recap på e1s5 det husker jeg ikke.

Gammel 27-10-25, 08:58   #728
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Vi så "A house of dynamite" i helgen.
Litt vanskelig å si hva jeg syns. Jeg både liker den veldig godt og liker den ikke.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-25, 09:08   #729
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vi så "A house of dynamite" i helgen.
Litt vanskelig å si hva jeg syns. Jeg både liker den veldig godt og liker den ikke.

Den så vi også. Den var ganske kjedelig, men samtidig ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-25, 11:49   #730
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Code of a killer, Britbox
A very royal scandal, Nrk

Gammel 27-10-25, 12:12   #731
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny sesong av The Diplomat Syns den held seg svært godt!

Har også sett Nepobaby og likte den godt! Har også komt sesong 2 av Nobody wants this, behagelig koseserie!

Gammel 27-10-25, 12:27   #732
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

A House of Dynamite var to timer av mitt liv jeg aldri får igjen.

The Diplomat er grei skuring, hvis man godtar at Keri Russell har en kronisk rakett i ræva og alle replikker skytes ut som missiler.

Gammel 27-10-25, 14:19   #733
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

The Diplomat er grei skuring, hvis man godtar at Keri Russell har en kronisk rakett i ræva og alle replikker skytes ut som missiler.

Enig! Jeg føler alle elsker serien, og hun er jo egentlig helt fantatisk flink, men denne klarte jeg ikke altså. Du satte ord på det!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-25, 14:49   #734
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Jeg har nylig sett Gilmore Girls på nytt, sammen med datteren, så jeg har god trening. Liker sesongen godt, så langt.

Gammel 27-10-25, 18:21   #735
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Enig! Jeg føler alle elsker serien, og hun er jo egentlig helt fantatisk flink, men denne klarte jeg ikke altså. Du satte ord på det!

Jeg synes det er det desidert mest fornøyelige med siste sesong.

Gammel 27-10-25, 18:35   #736
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker The Diplomat. Men var det mer comic relief i denne sesongen enn tidligere? Men ektemannen til presidenten og selvfølgelig statsministeren? (ja, også at Danmrk er ledende innen olje i Nordsjøen.

Jeg skal se Nobody wants this selvsagt, men venter litt. I dag fikk jeg varsel på telefonen at mare of Easttown (Apple TV+) kom med ny episode. Betyr det ny sesong? Jeg har ikke sjekket enda.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-25, 18:38   #737
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Mare of Easttown er vel hbo max. Tror ikke det er noen ny sesong på gang?

Gammel 28-10-25, 18:56   #738
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stemmer, men jeg fikk varsel via Apple TV.

Gammel 28-10-25, 19:55   #739
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Klarer ikke å finne noe om ny sesong når jeg googler, men hadde blitt veldig glad hvis det kom.

Gammel 28-10-25, 20:42   #740
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ikke jeg heller. Nå trykket jeg på varselen på telefonen og kom rett inn i serien, der det jo er markert at jeg har sett den siste episoden. Aner ikke hvorfor det poppet opp.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.