|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tips til fint sted med tog for overnatting/opplevelse mellom Oslo og Stockholm?Jeg vil gjerne treffe noen fra Stockholm et sted på veien/toglinja mellom Oslo og Stockholm, fredag til søndag. Det bør være tog til og fra fredag / søndag dagtid/ettermiddag, slik at vi slipper å kjøre alene langt i hver vår bil fra hver vår kant. Så bør det være noe å gjøre, vi er mer av typen ut i naturen enn byen, men kan fint klare å gå eller ta taxi/buss fra byen lørdag for å se noe fin natur / gå en tur eller se en severdighet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tips til fint sted med tog for overnatting/opplevelse mellom Oslo og Stockholm?Karlstad er finere enn sitt rykte! Sandgrund er Lars Levins galleri som er verdt et besøk, og rett red siden av ligger Värmlands museum som ofte har kule utstillinger også. Mye fin park langs kanalen, bruktbutikker og kaffebrenneri.
|
|
|
#3 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Tips til fint sted med tog for overnatting/opplevelse mellom Oslo og Stockholm?Jeg liker både Ørebro og Vesterås, men jeg har bare besøkt by-ting som museumer og vandret rundt i parker etc. Grunnen til at jeg liker disse er at de har et historisk sentrum med sjarm.
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tips til fint sted med tog for overnatting/opplevelse mellom Oslo og Stockholm?Jeg har akkurat vært i Sigtuna, som var en helt fantastisk fin liten by. men den er veldig mye nærmere Stockholm enn Oslo, da.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tips til fint sted med tog for overnatting/opplevelse mellom Oslo og Stockholm?Jeg holder også en knapp på Karlstad. Jeg har riktignok vært der i forbindelse med jobb, men fikk inntrykk av at jeg gjerne kunne vært der lenger.
|
|
|
|
#6 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Tips til fint sted med tog for overnatting/opplevelse mellom Oslo og Stockholm?Gode tips, dere! Jeg skal se litt på det, både togtider og øvrige muligheter. |
|
|
|
![]() |
|
|