Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatting i nærheten av Bitihorn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-25, 21:58   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Overnatting i nærheten av Bitihorn?

Jeg fikk lyst til å ta med hunden og gå på Bitihorn. Hvis ikke høydeskrekken kicker for mye inn. 😅

Har noen noe tips til ok overnatting i nærheten et sted? Jeg skulle gjerne vært en sånn som overnattet alene i hengekøye, men jeg er visst ikke det, så da må jeg lete etter tak over hodet. 😊

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-25, 22:35   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting i nærheten av Bitihorn?

Bygdin høifjellshotell? Eller Beitostølen?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-25, 10:20   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, jeg skal gå Bitihorn i morgen med datteren. Den er ganske snill med høydeskrekk egentlig, selv min mor har vært oppå der noen ganger og hun trives best i første etasje på en lav krakk.

Det er en drøss overnattingssteder på Beitostølen, men jeg anbefaler Besseggen Fjellcamp (Maurvangen), som vi skal overnatte på. Der kan man sette opp telt eller leie hytter (med hund), mulig de har hengekøyeopsjon også, hvis det føles bedre å overnatte alene sammen med andre i hengekøye? Ikke så mange trær å henge køye i rundt Bitihorn egentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-25, 11:38   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar! En fredelig hengekøyepark i umiddelbar nærhet av en trygg campingplass med dusj er akkurat det jeg ønsker meg.

Det begynner å fylles opp, men forhåpentligvis finner jeg en ledig plass. Så på hytte på Maurvangen, men de var utsolgte i morgen.

Angående Bitihorn: Jeg ser at det er to ruter opp. Den bratteste står at er luftig og med en del grus. Har dere gått denne?

Gammel 16-07-25, 12:14   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den bratteste er en del klatring, så der ville jeg ikke tatt med hund i alle fall. Vi gikk den slakkeste, og den var bratt nok for oss. Vi gikk i fint vær og 20+, og det var varmt underveis. Mye folk også, men det var covidsommeren 2021 da nesten alle var på Norgesferie.

Vi leide en studioleilighet på Beitostølen, helt supert.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-25, 12:17   #6
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Den bratte gikk vi opp for mange år siden, fordi vi ikke fant ledig plass å parkere ved den "vanlige" ruta. Samboer bar minsten i bæremeis. Anbefaler ikke å gå med bæremeis på den ruta... Vi syntes det var såpass ekkelt at jeg overtok bæremeisen og vi jentene gikk den "vanlige" ruta ned, mens mannen gikk ned den bratte til bilen og kjørte bort og hentet oss.

Gammel 17-07-25, 10:12   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du på tur i dag, Timar? Kom og si hei om du ser jentungen og meg da!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-25, 23:14   #8
Timar
Klar

Timar sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skal du på tur i dag, Timar? Kom og si hei om du ser jentungen og meg da!

Åh, det hadde vært gøy! Hvordan gikk turen? Gikk det greit å parkere?

Jeg har transportert meg opp på fjellet i dag, og innlosjerte meg på Bygdin høyfjellshotell. Takk for tips, Pøblis! Syns det er helt herlig å bo ordentlig inne på fjellet!

Vi rakk opp på Synshorn i kveld. Nydelig, passe lang tur og med flott utsikt! 😊

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.