|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Overnatting i nærheten av Bitihorn?Jeg fikk lyst til å ta med hunden og gå på Bitihorn. Hvis ikke høydeskrekken kicker for mye inn. 😅 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Bitihorn?Bygdin høifjellshotell? Eller Beitostølen?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Bitihorn?Haha, jeg skal gå Bitihorn i morgen med datteren. Den er ganske snill med høydeskrekk egentlig, selv min mor har vært oppå der noen ganger og hun trives best i første etasje på en lav krakk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Bitihorn?Takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Bitihorn?Den bratteste er en del klatring, så der ville jeg ikke tatt med hund i alle fall. Vi gikk den slakkeste, og den var bratt nok for oss. Vi gikk i fint vær og 20+, og det var varmt underveis. Mye folk også, men det var covidsommeren 2021 da nesten alle var på Norgesferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Bitihorn?Den bratte gikk vi opp for mange år siden, fordi vi ikke fant ledig plass å parkere ved den "vanlige" ruta. Samboer bar minsten i bæremeis. Anbefaler ikke å gå med bæremeis på den ruta... Vi syntes det var såpass ekkelt at jeg overtok bæremeisen og vi jentene gikk den "vanlige" ruta ned, mens mannen gikk ned den bratte til bilen og kjørte bort og hentet oss.
![]() |
#8 |
Klar
|
![]() Sv: Overnatting i nærheten av Bitihorn?
Åh, det hadde vært gøy! Hvordan gikk turen? Gikk det greit å parkere? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|