Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-25, 11:47   #961
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd

Jeg tigget for øvrig ikke. Dette er gruffetråden, og her kan man gruffe over hva man vil, og jeg gruffet over manglende positive og/eller konstruktive tilbakemeldinger fra mine forumkollegaer på innleggene mine.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 12:26   #962
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gruffer over SAP. Forbanna makkverk av et ERP system. Utdatert for hundre år siden, treigere enn et dovendyr og et brukergrensesnitt som er alt annet enn intuitivt og brukervennlig.

Mex er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 12:31   #963
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fullstendig i-landsgruff:

Det er ikke lenger noen på FP som vil nerde sammen med meg om inntaksgrenser og søkertall til de videregående skolene i Oslo. Søkertallene kom for flere måneder siden, og hadde flere interessante utslag. I dag foreligger inntaksgrensene på skolene i Oslo, og der har det også skjedd en god del, som bare i noe grad korrelerer med søkertallene. Tidligere år har det vært flere tråder om temaet (for hvert eneste årskull). I år kan jeg ikke se at det er nevnt med et eneste ord.

Gammel 02-07-25, 12:33   #964
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er ikke lenger noen på FP som vil nerde sammen med meg om inntaksgrenser og søkertall til de videregående skolene i Oslo. Søkertallene kom for flere måneder siden, og hadde flere interessante utslag. I dag foreligger inntaksgrensene på skolene i Oslo, og der har det også skjedd en god del, som bare i noe grad korrelerer med søkertallene. Tidligere år har det vært flere tråder om temaet (for hvert eneste årskull). I år kan jeg ikke se at det er nevnt med et eneste ord.

Sorry. Gi meg fire, fem år, så er jeg med i den diskusjonen igjen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 12:50   #965
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Har du laget en tråd? Jeg diskuterer gjerne.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 13:14   #966
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tigget for øvrig ikke. Dette er gruffetråden, og her kan man gruffe over hva man vil, og jeg gruffet over manglende positive og/eller konstruktive tilbakemeldinger fra mine forumkollegaer på innleggene mine.

Min opplevelse av det var at du tagg. Tigde? Tugde? Tigget?

Gammel 02-07-25, 13:15   #967
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Min opplevelse av det var at du tagg. Tigde? Tugde? Tigget?

Ja, jo, jeg har ingen problemer med å se at det kunne leses på den måten.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 13:16   #968
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Så flink du er, som kan se en sak fra flere sider.

Gammel 02-07-25, 13:18   #969
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tugde.

Gammel 02-07-25, 13:37   #970
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Gruffer over at det er vanskelig åkjøpe bil når man har beslutningsvegring.

Gammel 02-07-25, 13:45   #971
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Men fulgte det en prikk med det komplimentet? Hæ?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 13:45   #972
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gruffer bare over at det er en liiihiiiiidelse å slepe seg gjennom de siste arbeidsdagene før F i jobben jeg elsker.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 13:46   #973
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Men fulgte det en prikk med det komplimentet? Hæ?

Nei. Men jeg prikket henne som takk allikvel.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 13:47   #974
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Gruffer over manglende impulskontroll når det gjelder å ha i seg usunne saker i skap og skuffer. Min egen, ja.

Gammel 02-07-25, 16:37   #975
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg gruffer bare over at det er en liiihiiiiidelse å slepe seg gjennom de siste arbeidsdagene før F i jobben jeg elsker.

Oooh, akkurat det samme her!
Elsker jobben men tiden har seriøst aldri gått så sakte som nå.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 17:26   #976
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg gruffer over SAP. Forbanna makkverk av et ERP system. Utdatert for hundre år siden, treigere enn et dovendyr og et brukergrensesnitt som er alt annet enn intuitivt og brukervennlig.

Jeg ER så enig! Blitt oppkjøpt og tvunget inn i SAP, og jeg har vurdert tidligpensjon (har ikke råd likevel). SAP fjerner arbeidsglede, det er helt sikkert.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 17:59   #977
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det klarte ikke Toffskij.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 18:46   #978
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Kan man elske jobben? #underbetalt

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 02-07-25, 19:03   #979
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Kan man elske jobben? #underbetalt

Det lurer jeg også på.

Gammel 02-07-25, 19:44   #980
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det klarte ikke Toffskij.

Det hadde jo ikke vært det samme å grønnprikke med den kommentaren!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.