|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Jeg har en pose med div norske mynter. Hvor kan jeg få vekslet dem til sedler eller satt dem inn på konto? Helst i Oslo.
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Du kontakter banken din og hører om hvor de har bank med mynttelleautomat. Det skal være noen (få igjen).
![]() |
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Tror du kan sette inn penger eller veksle i alle butikker i Norgesgruppen, de som har Trumf: Kiwi, Meny, Joker, Spar. Jeg setter inn penger der fra butikken på jobb fra tid til annen.
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Har du konto i DNB eller Sparebanken vest kan du muligens bruke en av Nokas sine innskuddsautomater.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 02-07-25 kl 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?
Kan man det? Jeg brukte nattsafe hos SPV (Nå sparebanken norge) inntill for et par år siden, da måtte jeg gå over til kort og innskudd i butikk. Det gjaldt bedrift da.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Ser sånn ut ihvertfall. Men det kan jo være det bare er for bedrifter altså. Kom ikke så tydelig fram.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Jeg har kort hos Sparebank 1 Lom og Skjåk. Tviler på at de har innskuddsautomat i rimelig nærhet av Oslo, men jeg sjekker med dem hva de foreslår.
![]() |
#9 |
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Har hatt en goddagmannøkseskaft-samtale med chatboten deres før jeg etter mye om og men fikk snakke med et menneske.
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Gaah, chatbotfrustrasjon hadde jeg sist uke. "Jeg har alle rettigheter til å svare slik jeg gjør..." Godt at du har funnet en løsning som fungerer.
![]() |
#11 |
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Det er nok annerledes når jeg bare har mynt. Mulig jeg kunne kombinert det med storhandel dersom jeg har med meg en person som kan fylle båndet med varer mens jeg putter mynter i myntveksleren, men jeg tror ikke jeg gidder.
![]() |
#12 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvor kan jeg veksle en stor pose med mynter?Jeg har stått på Kiwi en sen kveld og puttet mynt på automaten der ..
![]() |
|
|